Pagina's

vrijdag 18 augustus 2017

'n Jaartje erbij...

Hoi dames,
Het is al weer eventjes geleden dat jullie een kaartje van mij zagen! Ik heb lekker vakantie gevierd en na terugkomst nog niet de inspiratie gevonden. Inmiddels heb ik de weg naar mijn hobbykamer weer gevonden. Om er weer in te komen, maak ik graag gebruik van een sketch. Deze is van Knutsels en Kadootjes en ik maakte er een verjaardagskaart voor Angelique. Hopelijk ziet ze 'm niet voordat ze 'm ontvangt😉.




Wat heb ik gebruikt van Marianne Design?
Matties strandafbeelding MD0167, cijfersoep MD COL1405, tekststempels COL1348 en EC0138.


Met deze kaart doe ik mee bij:


knutselsenkadootjes/sketch
mariannedesign/alles mag
Marianne Design Divas/anything goes
marianne design kreadivas/alles-geht-mit-marianne
2sistersontheblog/alles mag








Omdat ik niet weet hoe oud Angelique wordt de 21e, heb ik er een cijfersoep van gemaakt. Daar zit het juiste getal altijd tussen! Ben benieuwd naar jullie reacties! Groetjes Ela

14 opmerkingen:

  1. Fijn dat je de weg naar je hobbykamer weer gevonden hebt Ela. En een sketch vind ik ook altijd fijn om mee te werken. Leuke kaart heb je ermee gemaakt. Vooral de cijfersoep is een leuke vondst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan zo Ela met de cijfers, ga ik goed onthouden prachtig kaartje.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje en erg leuk gedaan meet die cijfers zo door elkaar.
    En leuk dat je mee doet met onze "alles mag" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT - Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk bedacht Ela....cijfersoep. Goed idee als je de leeftijd niet weet.
    Gezellig dat je meedoet met oze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje voor Angelique.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaart Ela!
    Ik vind de cijfertjes die je gebruikt hebt ook super.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan met die cijfers zo!
    Je bent na je vakantie goed begonnen hoor. Leuk dat je meedoet bij 2 Sistersontheblog, dank je wel.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Ela en heel grappig gedaan met de cijfers.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ela, dank je wel voor je prachtige kaart, ik herkende de mooie sketch. Wat een leuk idee die cijfersoep, ik ben 48 geworden. Je kaart staat op de kast te pronken samen met de andere kaartjes. Ik ben heel blij met alle post.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke verjaardagskaart heb je gemaakt Ela, grappig idee zo met de cijfers door elkaar.
    Leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Ela, ha dat is handig je hebt gewoon van allerlei nummers op de kaart gezet, altijd goed :) , fijn dat je meedoet bij Marianne Design Divas en Marianne Design Kreadivas, succes en tot de volgende kaart, lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel goed en leuk idee met al die nummertjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I enjoyed reading your post, very nice share, I want to twit this to my followers.
    แทงบอล

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela