Pagina's

dinsdag 21 februari 2023

Een bloemetje in blauw en groen

Mooie kleurencombinatie vind ik. Ik had al een tijdje dit borduurseltje liggen en nu eindelijk gebruikt. 
Het blauwe dp is van een oud blokje van Marianne Design en ik heb een hele tijd gezocht naar het bijpassende groene dp, het was het telkens net niet  of de kleur, of te weinig of het dessin, je kent het vast wel. Eindelijk gevonden in het pakketje van Craft Emotions Botanical Summer. Wat kan een mens dan blij zijn met de juiste match.

zondag 19 februari 2023

Drieluik met borduur

Mijn paard staat even in de gang (carnaval, snap je em?), vandaag weer een drieluik, dezelfde vorm als de vorige maar dan andersom. Zo hoort ie eigenlijk maar de vorige keer had ik het dp verkeerd om geplakt... De borduurde hartjes heb ik gewoon zelf bedacht. Achtergrond met een stencil van Marianne Design gemaakten nog wat uitgestanste rondjes uit de stans van Studio Light gebruikt. Waarom weggooien?


Challenges:

Bij ons is het dus carnaval. Niet dat ik het nog vier hoor maar vroeger wel. Hier tussen de rivieren is het niet zo'n dolle boel als in sommige delen van het land, maar er wordt wel van alles georganiseerd. Vanmiddag de optocht gekeken, dat was nou niet om over naar huis te schrijven. En ik mag het zeggen, vroeger bouwden we hele wagens met de buurt en later heb ik ook een aantal keren in een loopgroep meegedaan. Maar er is weinig animo voor denk ik. Wel jammer. Maar goed, het is wat het is, er gaat ook een hoop tijd in zitten. 

Mocht je nog gaan hossen, veel plezier! 

Fijne avond, groetjes Ela 



woensdag 15 februari 2023

Gastdesigner bij DAK

Bij Do al(l) Kreatives mocht ik gastdesigner zijn voor de reminder van challenge #74 Paard en cirkels. Dit is mijn bijdrage met een digi van Doortjes digis:

Voor de paardenliefhebbers een heerlijke uitdaging, zijn zulke mooie dieren vind ik persoonlijk. Jullie doen toch mee?

Challenges:

Ally's Angels

Scrapping4fun: 220-anything-goes

Stamping sensations: february

unicornchallenge: 84-birthday


Groetjes Ela 

donderdag 9 februari 2023

Drieluik in drie kleuren

Zo, alweer ruim een week voorbij, tijd voor een kaartje! Een drieluik in rood, roze en oranje. Het dp van Marianne Design heeft ook hartjes, lastig te zien op de foto. 


Bijna weekend, ben eraan toe. Gisteren op mijn vrije dag wel lekker genoten van het heerlijke weer. Het lijkt alsof het voorjaar voor de deur staat en de vogels zijn ook al zo druk! Ik word er vrolijk van. 

Groetjes Ela 

maandag 30 januari 2023

50

Een vriendin van mij wordt binnenkort 50 en ik heb alvast een kaart gemaakt. Ook ik ben dit jaar aan de beurt. Het is voor sommigen nogal een ding geloof ik, daar heb ik geen last van maar omdat anderen er zo mee bezig zijn, houd het mij ook bezig, haha! We gaan het meemaken als het zover is. Ik heb een easelkaart gemaakt, maar dan een beetje anders...

Hij lijkt scheef, maar dat is de foto. Hij staat echt recht!

Even een zij-aanzicht..


Benieuwd wat jullie van deze vrolijke bloemenkaart vinden. Te weinig tijd voor knutsel afgelopen weekend, maar toch deze en nog een kaart voor een collega die afscheid heeft genomen kunnen maken. Deze week is haar afscheidsborrel. Ik zal 'm nog laten zien. 

Drukke week voor de boeg, dus ik laat het even hierbij, groetjes! Ela 

donderdag 26 januari 2023

Er is er één jarig...

Een verjaardagskaart en de jarige wordt toegezongen door de dieren in het bos. De kleuren van het dp van Marianne Design komen niet zo goed uit helaas. Het is zo'n leuk papier! De diertjes had ik nog ingekleurd liggen en die passen er goed bij. 


Challenges:

En dan is januari bijna weer voorbij. Er zijn nog een aantal uitdagingen waar ik aan mee wil doen maar de tijd glipt onder mijn vingers vandaan. Hebben jullie dat ook? Van het weekend dan maar nog even mijn kamertje in.

Fijne avond verder! Groetjes Ela 

zondag 22 januari 2023

New home

Een redelijk luie zondag vandaag, even tijd voor een post. Deze verhuiskaart verstuurde ik vorige week naar een buurman op leeftijd. Zijn vrouw overleed maart vorig jaar en nu heeft hij het huis verkocht. 

De kaart is gemaakt met de mal van Marianne Design LR0677 en restjes papier uit blokje PK9099, gecombineerd met wat spulletjes van de Action. 

En nog een toppertje bij Let's craft and create met mijn winterdoosje: 

Straks gaan we lekker uit eten, mijn zoon heeft zijn scriptie goed afgerond. Reden voor een klein feestje. Nu nog 5 maanden meewerkstage en dan is hij klaar met zijn opleiding.

Fijne zondag verder! Groetjes Ela