dinsdag 21 februari 2023
Een bloemetje in blauw en groen
zondag 19 februari 2023
Drieluik met borduur
Mijn paard staat even in de gang (carnaval, snap je em?), vandaag weer een drieluik, dezelfde vorm als de vorige maar dan andersom. Zo hoort ie eigenlijk maar de vorige keer had ik het dp verkeerd om geplakt... De borduurde hartjes heb ik gewoon zelf bedacht. Achtergrond met een stencil van Marianne Design gemaakten nog wat uitgestanste rondjes uit de stans van Studio Light gebruikt. Waarom weggooien?
woensdag 15 februari 2023
Gastdesigner bij DAK
Bij Do al(l) Kreatives mocht ik gastdesigner zijn voor de reminder van challenge #74 Paard en cirkels. Dit is mijn bijdrage met een digi van Doortjes digis:
Voor de paardenliefhebbers een heerlijke uitdaging, zijn zulke mooie dieren vind ik persoonlijk. Jullie doen toch mee?
Challenges:
Scrapping4fun: 220-anything-goes
Groetjes Ela
donderdag 9 februari 2023
Drieluik in drie kleuren
Zo, alweer ruim een week voorbij, tijd voor een kaartje! Een drieluik in rood, roze en oranje. Het dp van Marianne Design heeft ook hartjes, lastig te zien op de foto.
Bijna weekend, ben eraan toe. Gisteren op mijn vrije dag wel lekker genoten van het heerlijke weer. Het lijkt alsof het voorjaar voor de deur staat en de vogels zijn ook al zo druk! Ik word er vrolijk van.
Groetjes Ela
maandag 30 januari 2023
50
Een vriendin van mij wordt binnenkort 50 en ik heb alvast een kaart gemaakt. Ook ik ben dit jaar aan de beurt. Het is voor sommigen nogal een ding geloof ik, daar heb ik geen last van maar omdat anderen er zo mee bezig zijn, houd het mij ook bezig, haha! We gaan het meemaken als het zover is. Ik heb een easelkaart gemaakt, maar dan een beetje anders...
De Egel: Easel met cijfer
Carlin's Kaartenparadijs: feest + cijfer 5
Girlz Creative Crafts: meer dan 1 vouw
donderdag 26 januari 2023
Er is er één jarig...
Een verjaardagskaart en de jarige wordt toegezongen door de dieren in het bos. De kleuren van het dp van Marianne Design komen niet zo goed uit helaas. Het is zo'n leuk papier! De diertjes had ik nog ingekleurd liggen en die passen er goed bij.
En dan is januari bijna weer voorbij. Er zijn nog een aantal uitdagingen waar ik aan mee wil doen maar de tijd glipt onder mijn vingers vandaan. Hebben jullie dat ook? Van het weekend dan maar nog even mijn kamertje in.
Fijne avond verder! Groetjes Ela
zondag 22 januari 2023
New home
Een redelijk luie zondag vandaag, even tijd voor een post. Deze verhuiskaart verstuurde ik vorige week naar een buurman op leeftijd. Zijn vrouw overleed maart vorig jaar en nu heeft hij het huis verkocht.
De kaart is gemaakt met de mal van Marianne Design LR0677 en restjes papier uit blokje PK9099, gecombineerd met wat spulletjes van de Action.
En nog een toppertje bij Let's craft and create met mijn winterdoosje:
Straks gaan we lekker uit eten, mijn zoon heeft zijn scriptie goed afgerond. Reden voor een klein feestje. Nu nog 5 maanden meewerkstage en dan is hij klaar met zijn opleiding.
Fijne zondag verder! Groetjes Ela









