Pff, das even geleden dat ik hier was, het komt er maar niet van om te bloggen en mijn inspiratie voor het maken van kaartjes is ook bijna nul. Ik ben wel lekker aan het kleuren geweest en heb nieuwe spulletjes binnen. Reden genoeg om er leuke kaarten mee te maken zou je zeggen.
Voor 2 sisters on the blog mocht ik gastdesigner zijn voor de lopende challenge: mannen met hobby. Ik heb deze kaart gemaakt met visspullen. Niks voor mijn man maar hij had in zijn jeugd wel veel vissende vrienden.
Kaartjes inspiratie challenge: sport
Kreativtanten: beroep
Hobby Veldmaat: mannenkaart
Schrapping4fun: men/boys
Bij Ally's Angels ben ik in de prijzen gevallen met mijn Hollandse kaart in blauw-wit, bij Girlz Rebel met mijn Daisy slimline, bij Knutsels en kadootjes en Carlin's kaartenparadijs met mijn feestvarken. En ik zag dat ik in de top 3 van Do al(l) Kreatives sta met mijn pop up card. Da's een hele lijst, ik vind het echt superleuk die waardering!
Vandaag ben ik aan het werk dus helaas een kort weekend met dit mooie weer. Het is niet anders. Geniet van het zonnetje! Groetjes Ela



