Pagina's

zaterdag 16 september 2023

Zeedieren

Vanaf mijn vakantieadres nog even in vakantiesferen met deze kaart. Visjes heb ik wel gezien, de andere twee zeedieren niet. 


Challenges:

Ik had een toppertje te pakken bij Crafty animals met deze kaart: 

Wij genieten nog even van onze vakantie, het is zo weer voorbij! Even had ik de neiging om een knippakketje voor Kerstkaarten te kopen bij de Action hier, maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Voelt toch een beetje gek bij 30 graden, al begrijp ik dat het in Nederland ook nog behoorlijk warm is. Ik heb er ook nooit zo'n behoefte aan op vakantie omdat we dan van alles te doen hebben. Als ik thuis ben ga ik weer aan de knutsel, nu pak ik vaak mijn e-reader, ook ontspannend! 

Groetjes en een fijn weekend, Ela 



6 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart met deze mooie stempels. Nog maar even lekker gdnieten op je vakantie adres. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Leuk die doorkijkjes... geniet van je vakantie nog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet slimline card and images. Thanks for sharing your fantastic card with us at the Jan's Digi Stamps Challenge.
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke zomerse kaart. Vanaf vandaag lijkt de zomer toch echt op zijn retour in Nederland.
    Geniet nog lekker van jullie vakantie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met leuke stempels. Gefeliciteerd met je toppertje. En geniet nog van jullie vakantie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable Port-Holes, Ela! Peeking at the Deep blue sea. Thank you for sharing your slimline creation with us at Jan's Digi Blog Challenge. Looking forward to you joining us again. Good Luck!
    Hugs,
    Jan
    (Owner & Illustrator of Jan's Digi Stamp Shop)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela