Pagina's

vrijdag 22 september 2023

Het is hier gezellig

Op mijn laatste vakantiedag nog een zomers kaartje, het zal waarschijnlijk de laatste zijn want de herfst is begonnen. Eigenlijk moet ik zeggen 'het wás hier gezellig' want we zijn inmiddels weer thuis. Maar we hebben het gelukkig hier ook gezellig, zou niet goed zijn als dat niet zo was.


De kleuren zijn niet helemaal perfect op de foto. Ik moest de foto bij kunstlicht maken, ja, de lampjes moeten weer aan. Het schuine gedeelte heb ik beplakt met restjes papier, ik houd vaak strookjes over dus die kon ik nu mooi gebruiken. De koordjes heb ik verschillende kleuren meegenomen uit Spanje. 23-9: betere foto gemaakt.

Challenges:

Nog een weekend en dan mag ik weer gaan werken na 4 weken. Je zou er bijna aan gaan wennen...

Fijne avond! Groetjes Ela 


5 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart in deze kleuren ook. Ja klinkt heerlijk 4 weken vakantie.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie vrolijke zomers kaart. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op de valreep een heel leuk pocketkaartje!
    Dank je wel dat je meedoet, Ela, bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart Ela, dank je wel voor je deelname bij Kaartjes Inspiratie.
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke restjes kaart heb je gemaakt
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt kic

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela