Pagina's

maandag 10 juli 2023

You Croc my world

Karin van Carlins Kaartenparadijs herinnerde mij aan het gastdesignerschap, ik was het bijna vergeten! Snel een kaart gemaakt waarbij de opdracht is iets met de letter C op je kaart. Ik heb deze Crocodile van CraftEmotions, Jungle 1, ingekleurd. Achteraf had ik de Croc iets meer naar rechts willen hebben maar kreeg 'm er niet af zonder kleerscheuren. Genoeg mogelijkheden met de letter C bedacht ik later terwijl ik er eerst niet opkwam.

Challenges:

Gisteren hebben we gebeld met onze zoon, ze hebben nu ook internet. Da's fijn om even zijn stem te horen. Appjes zijn heel handig maar elkaar even horen is prettiger, merk ik, dan is het voor mij goed. Het pakketje is goed ontvangen en de hagelslag ook 😄!

Een fijne avond, groetjes Ela 

6 opmerkingen:

  1. Grappige kaart, goede inspiratie.
    Ja, even een stem in levende lijve horen is toch beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje heb je gemaakt als gastdesigner voor onze challenge. Nogmaals bedankt ervoor.
    Even telefonisch contact is altijd leuker als appjes 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! En fijn dat je even zijn stem hoorde. Ik kan het me helemaal voorstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke CAS kaart met krokodil en geëmboste achtergrond. Ik heb even je vorige berichten gelezen. Geweldig dat jullie zoon geslaagd is en ook al een baan heeft. Nu dus genieten in Mexico. Fijn dat je nu met hem kan bellen, is zeker leuker dan app contact.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fun CAS design and cute 'Gator! Thanks for playing along with us at the Jan's Digi Stamps Challenge and we hope you'll share again soon.
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You are hopping and a bopping to the Crocodile Rock, Ela! Thank you for sharing your fun creation with us at Jan's Digi Blog Challenge. Good Luck!
    Hugs,
    Jan
    (Owner & Illustrator of Jan's Digi Stamp Shop)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela