Pagina's

zondag 16 april 2023

Nieuw huis

Deze kaart heb ik nog niet laten zien aan jullie, het was een verhuiskaart voor een collega, ze ging op nummer 2 wonen. Ik heb er een leuke schuifkaart van gemaakt. Het huisje en de sleutel zijn van Action.



Challenges:

Gisteren moest ik werken dus een kort weekend. In het huishouden is ook nog wel wat te doen en volgende week werk ik ook een volle week. Maar toch gun ik mezelf even tijd om te freubelen, wie over de rommel struikelt moet maar vast beginnen 😄. Nee hoor valt wel mee, beetje bijhouden en de rest komt wel weer. Er komen nog genoeg vrije dagen aan.

Fijne avond! Groetjes Ela 

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk Ela! Een schuifkaart is leuk om te maken en voor de ontvanger heel leuk om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart met het schuifgedeelte.
    Succes met de drukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig kaartje, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, goed idee om er een schuifkaartje van te maken!
    Bedankt voor je deelname aan onze NIEUWe-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela