Pagina's

dinsdag 14 april 2020

Enjoy life, eat cake

Enjoy life, eat cake oftewel als het enigszins kan, moeten we er zelf wat van maken!
Zo heb ik 1e Paasdag na een uitgebreid ontbijt heerlijk in het zonnetje zitten kleuren en ik moet zeggen dat ik deze keer heel tevreden ben over mijn kleurkunst!

 Donderdag had ik het doosje met chocolade aan mijn oom en tante verstuurd en vrijdagavond belde ze me al op, ze vonden het zo leuk! Zo zag de binnenkant eruit uiteindelijk:

 Zaterdag met een kaart met lekkers naar mijn andere tante langs geweest (die woont dichtbij) en een poosje aan de deur gepraat. Maar ze vond het zo erg dat ze niet even koffie kon aanbieden dat ik toch na de boodschap (kon zij koffie zetten) bij haar in de tuin op gepaste afstand koffie ben gaan drinken. Ging prima en zij was dolgelukkig.

Met deze kaart doe ik mee bij:

Tot morgen met de volgende kaart! Groetjes Ela

4 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart en je hebt de taart prachtig gekleurd. Doe mij maar een puntje!
    Wat fijn dat je op deze manier toch even bij je tante op de koffie kon. Heeft haar vast goed gedaan.
    Fijne dag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart Ela! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de EGel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en vrolijke kaart Ela. Het kleuren gaat je goed af. Dank je wel voor het meedoen bij de sketch en fruit thema van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Crafting is a great way to 'lose yourself' for a while during these distressing times, the card you've made is beautiful. That's such a pretty image, coloured beautifully. Thanks for entering your wonderful creation at Love To Craft Challenge.
    Irena DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela