Pagina's

zondag 14 juli 2019

Man in Parijs

Hallo dames,
Na een weekje weg met z'n tweeën en zoonlief met vrienden, zijn we nu weer compleet. We hebben genoten en met mijn zoon is ook alles goed gegaan, iedereen weer heelhuids thuis. In augustus gaan we nog een keer met z'n drieën weg, heerlijk!

Deze keer heb ik geprobeerd een mannen kaart te maken en dacht aan vakantie dus dit is het resultaat:

Ik had de stempel set 'Paris' gewonnen bij Marianne Design en wilde er gelijk mee aan de slag. Nu ben ik niet zo goed in silhouette stempelen maar ik vind het aardig gelukt. De prijs bestond o.a. ook de camera en fotofilm, maar die had ik laatst gekocht. Daarmee mag ik een ander blij maken dus ik ga nog even nadenken hoe ik dat ga doen. Hoe doen jullie dat als je spulletjes dubbel hebt? Misschien is een mallen swap wel iets ipv een ATC swap? Want ik heb ook nog steeds een Candy voor 25 nieuwe volgers staan... en om er nu weer een uit te schrijven zonder bijzondere reden...maar ik vind het ook zonde om het zo lang te laten liggen.. Mag ik vragen hoe jullie daar over denken?

Ik ben weer heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Morgen mag ik weer werken maar misschien gaan jullie met vakantie, ik wens je veel plezier!

Met deze kaart doe ik mee bij:
De Egel: mannen kaart met schets
Carlins kaartenparadijs: alles mag
Ally's Angels: anything goes
Scrapping4funchallenges: holiday/travel
Love to craft: A.G.
Love to scrap: A.G.

En nog even om trots op te zijn:
1e bij MD en top 5 bij 2 Sisters on the blog. 

Groetjes, Ela



13 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt, Ela.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart en toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie genoten hebben en dat alles goed gegaan is! EN dan over een paar weken met zijn drietjes nog. Lekker hoor!!
    Mooie kaart heb je gemaakt met onze sketch. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
    En ja, iets weggeven. Ik maak er vaak een candy van bij een momentje (jarig, blogverjaardag, zomaar, dankjewel candy voor trouwe volgers....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt met je nieuwe spulletjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Ela. Prachtig gemaakt en leuke stempels erop.
    Leuk dat je nog eens meedoet met de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt Ela.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze "Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk is je kaart geworden met deze sketch. Ik heb ook ooit zo'n filmstrip gewonnen en ligt hier ook nog te liggen.
    Als ik iets dubbel heb of niet kan gebruiken dan zou ik er gewoon een keer een leuke candy van maken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A very beautiful card made still more interesting by the rounded corners too, thanks so much for sharing it with us over at the Love To Craft Challenge Blog

    Kathyk
    DT @ LTCCB

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a wonderfully different card! Your color composition and card shape with rounded corners is outstanding! Thank You for joining us at Scrapping4fun Challenger Blog. Robin, DT Scrapping4fun Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie mannenkaart met de sketch!
    Silhouette ziet er geod uit hoor, alles past mooi bij elkaar.
    Ik doe ook wel eens een candy, of iets bij een prijsje bij Steelsteekje.
    Mag graag weggeven:)
    Succes!
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, love the camera
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kaart heb je voor de challenge gemaakt Ela.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke mannenkaart en mooi gecombineerd met dat strookje blauw. Wanneer ik iets dubbel heb of ik heb iets gewonnen dat niet helemaal mijn ding is, maar misschien wel dat van een ander blogmaatje, dan organiseer ik graag een candy voor mijn trouwe blogmaatjes. Fijn dat je genoten hebt van je vakantie! Je kan al uitkijken naar de volgende :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So beautiful card. Love the colors you used. Thank you for your lovely entry at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again
    soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela