Pagina's

dinsdag 9 april 2019

Uitslag verjaardagscandy

Hoi dames,
Druk, druk, druk! Even een snelle post omdat jullie nog een uitslag van de Candy van mij tegoed hebben!
Ik heb de namen in een random name picker gegooid op volgorde van reacties, er deden 8 mensen mee. Dat is niet zoveel maar dat maakt niet uit, ik was er ook vrij laat mee.
Vervolgens op ''pick a random name' geklikt en hier is de uitslag:

Van harte Trijntje! Stuur je me even jouw adres zodat ik het pakketje op kan sturen? Bedankt voor het meedoen allemaal en hier onder nog even de kaartjes die ik mocht ontvangen van 4 freubeldames:


Prachtige kaartjes! Dat was het even voor nu, morgen werken en dan ben ik vrijdag vrij. Hopelijk dan weer wat tijd voor bloggen en kaartjes maken, maar goed, als het mooi weer is ben ik ook buiten te vinden... Groetjes Ela


4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat Trijntje het snel ziet voor je, hihi
    Dankjewel voor deze kans Ela!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige kaartjes, die van mij zie ik ertussen hihi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elsa. Wat leuk dat ik je candy heb gewonnen. Ik was zelf niet zo veel in het blogland deze week....maar ik stuur je een mailtje hoor... Want het is natuurlijk heel erg leuk om de candy te winnen. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela