Pagina's

dinsdag 30 april 2019

Weer een vogel!

Hallo allemaal,
Zoals gezegd vandaag de kaart met de stempel van Dora. Nou ja, de stempel is van Crafty individuals maar Dora heeft meegewerkt aan het ontwerp ervan. Het blijft een prachtig voorjaars tafereeltje met de bloesem tak. Het zwart-witte DP is van MD en viel toevallig ergens uit, was al op maat en ik vind het er precies bij passen. Wat zeggen jullie ervan? Verheug me telkens op jullie reacties!


Met deze kaart doe ik mee bij:
addicted-to-stamps: lots of layers

Tot snel, woensdagavond nieuwe challenge bij The Sketchy Challenges! Kaartje is klaar,  ga ik het toch allemaal redden... :)

Groetjes Ela

8 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart,
    Wat heb je de vogel mooi ingekleurd.
    Leuk met het achtergrondpapier, dat past er erg mooi bij.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe je de vogel hebt ingekleurd en het ziet er toppie uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stempel heb je gebruikt. Zo mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig en wat heb je mooi gekleurd!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi van kleuren een prachtige geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart in deze kleuren. Mooie rustig stijl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela