Pagina's

maandag 17 september 2018

Wintervogel

Hallo dames,

Toch weer een volger erbij; welkom Pinky!

Hoewel de zomer deze week terugkomt (morgen 26 graden, lol), heb ik een winterse kaart gemaakt. Ik zag het nieuwe knipvel van Mattie en moest 'm hebben! Want wat zijn ze weer mooi.


De afbeelding is dus van Mattie's mooiste en verder heb ik gebruikt: mal LR0485, takjes LR0189 en LR0437, vogel en vogelhuisje LR0206, bloem CR1201, label PL516 en stempel COL1314. De achtergrond is een embossingfolder van Action.

Met deze kaart doe ik mee bij:
Marianne Design: vogel
Knutsels en kadootjes: vintage
Love to craft: anything goes
Love to scrap: anything goes

Inmiddels ben ik dus weer een beetje aan de freubel zoals jullie zien :), ik krijg er weer zin in! Het bloggen blijft een beetje achter...zijn jullie alweer volop 'in bedrijf'? Ga mijn best doen, want ik vind het ook elke keer weer een feestje jullie berichtjes te lezen!


17 opmerkingen:

  1. Ik liep ook wat achter bij jou. Uit eerdere posten begreep ik dat je schoonmoeder is overleden. Gecondoleerd nog ook al is het even geleden. Missen doe je haar toch en dat moet een plek krijgen. Wel fijn dat je weer zin in freubelen krijgt. Mooie kaart, de plaatjes ie ik overal en zijn ook erg mooi. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ela,
    ik zie de reactie van Nelleke en merk dat ik ook je bericht over je schoonmoeder niet had gelezen. Gecondoleerd nog met haar overlijden. Het kost na zoeits altijd tijd om weer in een ritme te komen.
    Je kaartje is prachtig. En helemaal goed voor de challenge van K&K. Dank je wel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart!! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Ela ook al is het buiten zoers moementeel.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MD blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze challenge "vogels".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Ela. Ik kan me goed voorstellen dat je deze Mattie moest hebben. Hij is zo mooi!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Ela heb je gemaakt! Succes met de challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Wat een mooi plaatje met de vogel, maar je moet er ook nog iets mee doen.
    En dat is je goed gelukt !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, plaatje is ook zo mooi!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie winterkaart, het vogeltje is lief! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zoals je het plaatje hebt gecombineerd met de bloementoef.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card and love all the die-cuts.Thank you for joining us at Love to Craft
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kerstkaart Ela , ik word jouw volger vandaag !!
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Ela, hij is heel mooi in evenwicht de kaart, en heel sereen rustig... Bedankt voor je deelname bij Knutsels en kadootjes.. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. fantastic vintage card! it is so perfectly arranged and the colors are so harmonious, it's all very elegant :
    thank you so much for playing at Love to Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela