Pagina's

vrijdag 14 september 2018

Kites! GD bij Scrapping4fun

Hallo dames,

Vandaag mag ik jullie een kaart laten zien die ik als gastdesigner heb gemaakt voor scrapping4fun. Het thema deze challenge is under the sea/at the beach. Af en toe hebben we nog nazomerweer en wind hebben we in ieder geval, dus je kunt je vlieger nog even oplaten! Ik had deze kaart gemaakt voor de grote zomeruitdaging op het inspiratieblog van Marianne Design maar nog niet aan jullie laten zien. 


Doe lekker mee aan deze leuke uitdaging, we krijgen tenslotte weer zomerweer! 
 
Deze kaart stuur ik naar:
 
Verder wil ik jullie nog bedanken voor de lieve berichtjes op mijn vorige post. Liefs Ela
 
 




11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Leuke vorm. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje. Leuk idee om een maritieme kaart in vliegervorm te maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vlieger gemaakt en gedecoreerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful kite card,
    Thank you for your GD creation.
    Hugs
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is very fun!! I love the shape and the fun sea themed embellishments. Thanks for playing with LTSCB.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautifull vibrant colors and the kite shape gives the ekstra sommery feel:)
    Ingunn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for sharing your fun nautical kite card with us at Love To Craft, the recipient is sure to love it

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely to see a different sort of make. Thank you for taking part in the "Love To Craft Challenge Blog" #26. DT Sam x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela