Pagina's

vrijdag 22 juni 2018

Kiss me

Hallo dames,

Wat leuk dat jullie weer gereageerd hebben om mijn vorige post! Zo leuk te lezen altijd. Al ben ik zelf niet zoveel bij jullie langs geweest de laatste tijd, druk, druk, druk met werk en thuis ook van alles. Ik doe mijn best vanavond even een rondje te doen.

Vandaag een heel andere kaart die ik jullie wil laten zien met een stempel van Inkadinkado, gebruik ze te weinig maar ze zijn zo leuk...

 
Verder heb ik gebruikt:
DP Marianne Design: Craft dates PB7054
Randmal hartjes: CR1362
Vorm kaart: LR0327
 
Deze kaart stuur ik naar:
Knutsels en kadootjes: CAS
Addicted to stamps and more: make your mark
Addicted to stamps: black and white, option one other colour
4season swap: geen vierkant/rechthoek

Als deze kikker geen indruk achter laat dan weet ik het ook niet meer! Nog eventjes en het is weekend, heerlijk. Wel een beetje fris, heb gelukkig woensdag nog even van het zonnetje kunnen genieten. Volgende week betere temperaturen! Tot snel, groetjes Ela

7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Ela!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met deze verliefde kikkerkoning Ela.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute card, love the frog prince!
    Thanks for making your mark at ATSM this week. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Ela! Enig! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute card. Great dies used here Ela. Thanks for joining us at ATSM this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig kaartje, leuk!
    Dankjewel weer voor nog een deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele grappige kaart in een leuk model, mooi design en een lief kikkertje. Super gedaan! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela