Pagina's

zondag 17 juni 2018

Een plek onder de zon

Goedemorgen dames,

Op deze vroege zondagmorgen een kaartje van mij. Bij Hobbyvision hebben ze nog tot morgen een uitdaging lopen met een sketch en een moodboard. En daar wilde ik graag aan meedoen. Een leuke schets en prachtige kleuren om mee te werken vind ik zelf. Voor het DP heb ik verschillende blokjes gebruikt van Marianne Design, Winter DreamPK9150, Craft Dates PK7054 en het gisteren gescoorde nieuwe blokje Seabreeze PK9156. Past super leuk bij elkaar heb ik ontdekt.



Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop GH3290 en van Marianne Design heb ik verder nog gebruikt LR0535 (delen vd wegwijzer), tekst PL1517, schelpen LR0232 en de ronde mal CR1360. De bloemetjes links had ik nog en verder nog wat pareltjes en een charm van een schelpje.

Met deze kaart doe ik dus mee bij:
Hobbyvision: moodboard met sketch
Dutch Card Lovers: zomerse kaart
Love to craft: anything goes
Scrapping4fun: summer

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn schelpenkaartje vinden. Wens jullie nog een fijne dag! Groetjes Ela


11 opmerkingen:

  1. Mooi en zomers, erg leuk die kleurtjes en zeesterren. Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt n.a.v. het moodboard!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful card.
    Thank you joining us this time at Scrapping4fun.
    Priya-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig schelpenkaartje heb je gemaakt Ela.
    Dank je wel voor je deelname aan Scrapping4fun Challenges
    Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great creation! Love all the used embellishments!
    Thank you for joining the Scrapping4fun.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja leuk hoor heel erg mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful!!! Thank you for joining us at Scrapping4fun challenge !!! Dt - Vidhi Jadeja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful .....
    Thanks so much for your amazing entry at Scrapping4funchallenges.
    Hope to see you again soon...

    Good luck...
    Hugs
    Dr Monika Tripathi Shukla
    DT - Scrapping4funchallenges

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at Love To Craft! Hope to see you again!
    ~ DT Sherry x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela