Pagina's

dinsdag 18 november 2014

Winterse kaart met doorkijkje 1

Hallo allemaal,

Een winterse kaart met doorkijkje. Ik heb er gelijk 2 gemaakt, morgen volgt de andere. Het papier is van Marianne Design van een tijdje terug maar ik vind de kleuren zo mooi. Het is nu bijna op, jammer...Dit model heb ik gevonden bij Sylvia Scharp. Achter de ramen van de huisjes heb ik glitterlint geplakt. En lief zijn die Don&Daisy weer, dit keer lekker nostalgisch! Wie heeft er niet zo leren schaatsen...?!


 Gebruikt:
Marianne Design afbeelding DDK3217
kerstboom en lantaarn COL1330
kerstbelletje en ster COL1363
huisjes Leanecreatief
tekststempel EC0138


Deze stuur ik in naar:
 
Komen jullie morgen nog even terug voor nummer 2? Gezellig! Lieve groet, Ela
 

6 opmerkingen:


  1. Super mooie doorkijk kaart,
    gaaf papier heb je gebruikt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel leuk geworden. Een goed idee om zo een doorkijkje te maken.
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi model zo! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Ela, echte doorkijkkaart geworden.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, Ela! Die is onwijs leuk gemaakt, wat een gaaf model!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela