Pagina's

zondag 29 juni 2014

Vlinders

Hallo dames,

Allereerst welkom nieuwe volgens Tinie en Martine, erg leuk dat jullie er bij zijn!
En dames, bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige blog, en...gelukkig heb ik de kaart kunnen versturen, ze is geslaagd!

Nu dan een kaartje voor DSCC helaas voor de laatste keer want het blog gaat stoppen per 1 juli. Erg jammer maar het is niet anders.
Vlinders is het thema en ik heb een vlinderstempel van Kruidvat ingekleurd met verschillende kleuren. Het dessinpapier past er mooi bij (of andersom, het is maar hoe je het bekijkt!). De eerste foto had ik buiten gemaakt maar was mislukt en in de tussentijd was het gaan regenen, dus snel maar even een andere binnen gemaakt.

 




















Vlinderstans: Marianne Design Silver Collection CR1267
Hoera +stempels MD COL 1348

Met deze vlinderkaart doe ik mee bij:
Link naar challenge: thedutchstampchickies/challenge-18-vlinders
kic-challenge-36-vlinders

Zijn het geen plaatjes? Ik vind ze erg vrolijk geworden! Heel veel voetbalplezier zodadelijk, dat ze maar mogen winnen!!

Lieve Groet, Ela


5 opmerkingen:

  1. Mijn oog viel als eerste op die prachtige vlinders. Alles past perfect bij elkaar. Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart met al die vlinders!
    Ook heel mooi hoe je de folding die met de vlinders hebt gebruikt.
    Succes met de challenge.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en mooie kaart. Past allemaal goed bij elkaar! Succes met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart!
    Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ela!

    Inderdaad allemaal bijpassend wat je gebruikt hebt.
    Dank je wel voor je bijdrage bij KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela