Pagina's

vrijdag 20 juni 2014

Schud- Vaderdag-klus-kaart

Hoi allemaal,

Bedankt voor de berichtjes op mijn vorige post, fijn dat jullie me niet vergeten zijn!

Voor vaderdag en de nieuwe uitdaging bij de Liftchallenge heb ik een schudkaart gemaakt. Erg leuk om weer eens te doen. Ik dacht gelijk aan de kleine spijkertjes die ik nog had liggen, gelijk maar een mannenkaart van gemaakt want daar heb ik er niet veel van. Don is lekker aan het klussen, de schuur kan wel een verfje gebruiken! En dan zijn schuur weer opruimen, zijn gereedschap hangt al netjes maar nu die losse spijkers nog...

 
Dessinpapier: Country Home Marianne Design PK9099
Klussende Don: Clearstamp DDS3327
Gereedschap: MD Creatables LR0288
Tekststempel: Boekenvoordeel
 
Met deze kaart doe ik mee bij:
 
Is het geen lieve klusvader? Groet, Ela 


12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!!! Dit heb ik nog nooit gezien, echt erg leuk! Gaaf kaartje, hoor. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een leuk idee Ela en wat is je kaart weer schitterend geworden!
    Succes met de challenge.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaffffff!!!!! Wat leuk bedacht en geweldig uitgevoerd. Superleuke kaart.
    Fijn weekend en groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vaderdagkaart Ela, heel orgineel ook met die spijkers. Supersss!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ela,
    Hahaha jij ook al 15 dagen ;) We hebben wat gemeen haha.
    Erg hoe snel de tijd vliegt hè?
    Wauw wat zijn je kaartjes van gisteren en vandaag weer leuk! Don&Daisy.. mijn beide favorieten ;)
    Leuk gedaan met die spijkertjes om mee te schudden!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, grappig he! Heb de spijkertjes als eens eerder gebruikt maar dat is al lang geleden. Moest er gelijk weer aan denken voor de schudkaart. Leuk jullie spontane reacties te lezen! Goed weekend! Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk gedaan! Gelijk een verhaal bij je kaart. Zo gaat het leven. Tof de spijkertjes. De kaart klopt helemaal. Fijn dat je met ons meedoet Ela!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supergave kaart Ela, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jij verdient een prijs voor orginaliteit! de spijkers zijn superleuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela