Pagina's

woensdag 26 maart 2014

Zeg het met bloemen...

Hallo dames,

Allereerst hartelijk dank voor jullie leuke en lieve reacties op mijn vorige blog! Gelukkig doet-ie het nog, had en heb nog steeds wat problemen met het blog. Ik kan ook ineens Google Friends Connect niet gebruiken, dus geen nieuwe blogs volgen en misschien zij mij ook niet...Leuk hoor, computers, maar dan moet het wel werken, hè! En zoveel verstand heb ik er nou ook niet van...

Maargoed, wat gezelligers, hier mijn kaart voor Dutch Stamp Chickies Challenge blog: Bloemen en Kaartjes Inspiratie Challenge: Bingo (ik heb gekozen voor bloemen, parels en swirls). Wat een lieverd is het vinden jullie niet, hij bloost gewoon! Ben wel benieuwd voor wie de mooie tulpen zijn...


 
De voorkant met de double dies van Boekenvoordeel uitgestanst en met embossingsmal (ook van Boekenvoordeel) bewerkt. Dessinpapier is van Action. Voorkant heb ik versierd met de mallen van Marianne Design, LR0206, LR0249 en LR0257. De stempels zijn ook van Boekenvoordeel en de tekststempels zijn van ??? (gooi de verpakking altijd weg, weet het even niet en kan het zo snel ook niet vinden, sorry), liefheersbeestje en pons binnenkant had ik nog. Verder nog wat plakparels en glitter gebruikt maar dat is niet zo goed te zien op de foto helaas. Ik vind het een gezellige voorjaarskaart geworden, jullie? Lieve groet, Ela
 

9 opmerkingen:

  1. Super leuk je doorkijk kaart, en deze bloemengroet krijgt vast een mooie bestemming!!
    Prachtig gedaan en hele mooie details zijn er op verwerkt!
    Hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    Wat een leuke kaart is dit,echt een voorjaarskaart en die bloemen zijn ook geweldig.Ik wil je dan ook bedanken voor het mee doen bij DSCC.

    Groetjes Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en gezellige kaart, die heb je heel erg leuk gemaakt ☺
    Gezellige en fijne dag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ela. Wat een prachtige kaart. Heel erg mooi gemaakt. Lekker vrolijk!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan! Top hoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje heb je gemaakt enje waant je zo in de tuin. Dat gaat de komende dagen wel goedkomen denk ik want het weer beloofd mooie dagen.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van DSCC, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en je afdrukje vind ik helemaal top! Dit was deze week ook bij ons te zien, maar niet zo'n jonge man die zo heerlijk bloost......;)
    Bedankt voor je deelname bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan en dank je wel voor het meedoen bij DSCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela