Pagina's

zondag 30 maart 2014

Het is een jongen!

Hallo dames,

Het mooie weekend is al bijna weer voorbij maar er volgen nog prachtige dagen !
Gisteravond weer een kaartje geproduceerd en het is een jongen geworden, haha! Ik heb weer eens oud en nieuw gecombineerd want die plaatjes van Eline Pellinkhof blijven zo schattig, vinden jullie ook niet? De challenge van Just a Note is het gebruik van deze schets.


Gelukkig kan ik ook weer nieuwe blogs volgen maar dat moet ik doen door het URL-adres te kopiëren in mijn leeslijst (toevoegen). Zo kunnen mensen mij ook volgen als het via Friends Connect niet lukt. Dus hopelijk hebben nieuwe volgers er een handeling extra voor over mij te volgen en ik hoop dat het in de nabije toekomst wordt opgelost.

Materialen:
Dessinpapier Eline's Buitenhuis PB7043
Knipvel Baby's Eline Pellinkhof (AK? productnr. kan ik niet vinden, het is een oudje)
Marianne Design Craftables CR1201
Charm schoentje JU0875
Wit kader bewerkt met chalk Joy! 6002/0254
Lint "It's a boy" uit voorraad
Stempels Boekenvoordeel
 
Link naar Challenges:
 
Lieve freubeldames, een heel fijne avond nog!! Lieve groetjes, Ela

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief en schattig kaartje ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superlieve en prachtige babykaart Ela, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig babykartje Leuk dat je mee doet met de challenge van Marianne's design Divas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oww, deze is ook super leuk geworden!
    Het waslijntje is geweldig bovenin.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela