Pagina's

dinsdag 10 september 2024

40 jaar

Zoals ik laatst al zei is onze dirigente is 40 jaar geworden. Mooie leeftijd, zou willen dat ik het nog was😄. Maar zij ziet dat anders, hoewel ze het ook niet een heel ding vond hoor. Deze kaart maakte ik voor haar:

Een muzieknootje kon niet ontbreken en verder houdt zij van kleur en gekkigheid dus vrolijk moest ie ook worden. Ze vond 'm erg leuk.

Ik krijg wel weer zin om kaartjes te maken merk ik. Nu nog tijd vinden. Inmiddels zijn we met ons kantoor verhuisd en dat bracht ook veel onrust met zich mee. Het is wennen maar dat zal met een paar weken ook weer gewoon zijn. En de dagen worden weer korter, minder buiten dus meer in de knutselkamer. Tot snel! 

Groetjes Ela



7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor de jarige. En...je bent zo oud (of jong!) als je je voelt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en toepasselijke kaart. Mooie leeftijd hoor 40. Niet meer piepjong, niet oud, maar gewoon dat je in wat rustiger vaarwater komt. Ik vond het destijds een mooie leeftijd. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie, persoonlijk kaart voor de dirigente, mooi! Dankjewel voor je bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kaart, heel schattig en vrolijk. O, en musicaal, perfect voor een dirigente.
    Het weer wordt ook steeds meer knutselweer, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en vrolijke muzikale kaart heb je voor je dirigente gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart met leuke vrolijke kleuren. Bedankt voor het meedoen aan de DAK challenge!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart voor de 40-jarige.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela