Pagina's

vrijdag 23 augustus 2024

Oma!

Nee, ik niet hoor! Deze kaart heb ik gemaakt voor een koorgenootje die voor de 5e keer oma is geworden. Het enige kaartje wat ik de afgelopen tijd heb gemaakt! Vakantie gehad, buitenlandse vrienden te logeren gehad, verhuizing met werk; kort gezegd geen tijd maar ook geen zin en geen inspiratie. 


Onze dirigent is afgelopen woensdag 40 geworden dus ook daar ging een kaart naartoe maar die zien jullie later. Zo hoop ik er langzaam weer in te komen..

Dit weekend is Zandvoort, ik zit zondag voor de buis. Verder lunch met een vriendin vandaag en morgenavond naar vrienden dus het weekend is redelijk gevuld. Fijne dag en hopelijk tot snel... 


Groetjes Ela



8 opmerkingen:

  1. Een schattig kaartje.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'Alles Mag' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je voor de geboorte van een kleinkind gemaakt. Ik ben er ook mee bezig… veel plezier dit weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig vlaggetje is het! Dat zal wel gewaardeerd worden door de oma. En Zandvoort, ja. Onze zoon gaat het er met zijn werk heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattige vlaggetjeskaart, heel leuk gedaan dat oma het kan ophangen.
    Fijn weekend, ik denk dat dat wel gaat lukken bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart voor de oma van de baby. Altijd leuk om die te krijgen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Geen kaartje maar een vlaggetje. Die gaat de oma vast een mooi plekje geven.
    Veel plezier dit weekend.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je kaart !!!!!!
    Leuk je weer te zien !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel lief en schattige kaart! Fijn weekend. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela