Pagina's

zaterdag 10 juni 2023

Gast dt 2 Sisters on the blog

Pff, das even geleden dat ik hier was, het komt er maar niet van om te bloggen en mijn inspiratie voor het maken van kaartjes is ook bijna nul. Ik ben wel lekker aan het kleuren geweest en heb nieuwe spulletjes binnen. Reden genoeg om er leuke kaarten mee te maken zou je zeggen. 

Voor 2 sisters on the blog mocht ik gastdesigner zijn voor de lopende challenge: mannen met hobby. Ik heb deze kaart gemaakt met visspullen. Niks voor mijn man maar hij had in zijn jeugd wel veel vissende vrienden. 


Bij Ally's Angels ben ik in de prijzen gevallen met mijn Hollandse kaart in blauw-wit, bij Girlz Rebel met mijn Daisy slimline, bij Knutsels en kadootjes en Carlin's kaartenparadijs met mijn feestvarken. En ik zag dat ik in de top 3 van Do al(l) Kreatives sta met mijn pop up card.  Da's een hele lijst, ik vind het echt superleuk die waardering! 

Vandaag ben ik aan het werk dus helaas een kort weekend met dit mooie weer. Het is niet anders. Geniet van het zonnetje! Groetjes Ela 


6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je als reminder voor ons blog gemaakt. Dank je wel dat je GD wilde zijn!
    En gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je gd mocht zijn, je hebt een heel leuke kaart als voorbeeld gemaakt.
    Gefeliciteerd met al die toppers, wat zijn het er veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats on your GDT spot and all your Top Spots.Fabulous masculine card and love the fishing theme and images, reminded me when I used to go beach fishing with my Dad when I was younger and we played Gone Fishing at his funeral-brought back lovely memories but still can't listen to the song even after 14 yrs.THank you for joining us at Scrapping4fun
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart heb je gemaakt en bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT
    Gefeliciteerd met je toppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Ella, dankjewel dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Ela. Zeker voor iemand die van vissen houdt. En leuk dat je Gastdesigner mocht zijn. Gefeliciteerd met je winnende kaarten en topplaats.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela