Pagina's

woensdag 17 mei 2023

Feestvarken(s)

De schets van Knutsels en kadootjes leent zich uitstekend voor een schudkaart dacht ik. Dus aan de slag. Ik had in mijn laatste vakantie geweldig schudmateriaal gekocht, waaronder deze grappige varkentjes. Ik zag ook leuke op de beurs in maart maar helemaal vergeten om terug te gaan na mijn eerste rondje. 

Challenges:

 Vandaag en morgen ben ik vrij en op dit moment lekker aan het fietsen. Wel een fris windje maar de komende dagen wordt het beter. Fijne dag! Groetjes Ela 

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en wat een grappig idee om er een schudkaart van te maken. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk bedacht en gemaakt Ela, grappig al die varkenskopjes als schudmateriaal. Dat frisse groen is er leuk bij. Fijne vrije dagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart, het roze kleurt goed bij het frisse groen. Het is een vrolijk geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk met dat schudgedeelte erin. Mooi kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje en zo leuk dat varkentje.
    Tof kaartje.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk dat je er een schudkaartje van gemaakt hebt! Zo vrolijk met de varkentjes. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K! En veel plezier de komende dagen, lekker lang weekend en de temperaturen gaan langzaam naar zomers, zag ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig kaartje, superleuk hoe je de sketch hebt verwerkt tot schudkaartje!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig schudkaartje, heel mooi gedaan. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gave schudkaart !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela