Pagina's

zaterdag 15 januari 2022

Nieuwjaar

 Het nieuwe jaar is alweer een 14dagen oud maar ik zie de uitdaging bij Creatieve Sketchy Girls vragen om een kaart met Kerst/winter/oudjaar en toen dacht ik aan mijn kaartjes die ik gemaakt had voor mijn collega's.

De wijzers had ik eerst 12x in kraft uitgestanst maar bedacht me dat ik sneeuwpapier toch mooier vond. Dus weer 12x uitstansen, haha!

Zo had ik in een twee weken 24 stuks van dit soort kleine kaartjes voor mijn collega's gemaakt, eerst het cadeaukaartje en daarna deze oud-/nieuwjaarskaart. Wel leuk om te doen hoor zulke serie kleine kaartjes! 

Challenges:


9 opmerkingen:

  1. Het zijn hele mooie kaarten geworden. Knap on zijn hele serie te maken.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt voor je collega's. Die ga ik onthouden voor het einde van dit jaar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker heel leuk om voor je collega's zulke mooie kaartjes te maken Ela
    Super bedacht en ze zien er hartstikke gaaf uit!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerds, heel mooi gemaakt! Wat zullen je collega's dit gewaardeerd hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes. Mooi gemaakt en een leuk idee, je collega's zullen er bloij mee zijn geweest. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaartjes, leuke weggevertjes voor je collega's!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes heb je aan je collega's gegeven! En leuk dat je ook een ander rijtje bingo hebt als andere die we vaak voorbij zien komen.
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee om de klok als kaart te gebruiken. Mooi gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart met de huisjes erop.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4 - Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela