Pagina's

zondag 14 februari 2021

Voetbal

Nu er sneeuw ligt even geen voetbal op de velden voor zoonlief. En natuurlijk al een tijdje niet naar het station geweest. Voetbal op tv kijken is dan nog de enige optie. En daar wordt gretig gebruik van gemaakt, ook nu zitten de mannen hun favoriete cluppie aan te moedigen vanaf de bank. Mijn kaart is dan toevallig wel toepasselijk:


Het shirtje, de broek en de pet is gepaperpieced. Dat wilde ik heel graag proberen, beetje prutsen maar ik vind het toch goed gelukt. Met een zwarte fijnschrijver heb ik contouren aangebracht. De rest heb ik ingekleurd met alcohol markers en inkt. Het tekstvakje laat ik nog even open, kan ik nog de gelegenheid bepalen. Wat vinden jullie van mijn stoere voetballende Don? Leuk om Don weer eens te gebruiken! 


We zijn terug van een lekkere wandeling. Straks lekker aan de nasi en dan is het weekend al weer zo'n beetje voorbij. Wat gaat het snel vinden jullie ook niet? Nog even en de lente staat weer voor de deur 😊.

Fijne avond! Groetjes Ela



6 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettende leukerd is dit. Lekker vrolijk en het paperpiecing geeft een heel leuk effect.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik vind dat paperpiercen leuk om te doen (al ben ik helemaal niet goed in knippen, oefening baart kunst) en het effect heel gaaf. Jij hebt er een heel keuke kaart mee gemaakt, die gaat nog goed terecht komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enige kaart heb je gemakt en dat paperpiecen is zeer goed gelukt. En het ruitje, wat leuk. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende paperpiece kaart Ela! Ontzettend leuk dat voetballertje in een geruit shirt!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart Ela. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela