Pagina's

woensdag 10 februari 2021

In de lift; GDT bij Carlin's kaartenparadijs

Omdat ik challenge 29 gewonnen had met mijn winterse klok bij Carlin's kaartenparadijs, mocht ik gastdesigner van challenge 31. 

De uitdaging is een kaart van jezelf of een ander te liften met een andere hoofdkleur. Ik heb een eigen kaart gelift en daarvoor een tijdje door mijn blog gescrold. En ik kwam op deze watervalkaart:

Oud uit 2017 
Ook een GDT kaartje toevallig zie ik nu!



En dan de nieuwe versie:
Nieuw




Ben benieuwd wat jullie van mijn liftkaartje vinden. Ik vond het erg leuk om te doen en raakte geïnspireerd door wat ik weer tegenkwam op mijn blog. Maar ik zag ook kaarten waarvan ik nu denk 'mwah...' Dus de moeite waard om te speuren op je blog of op een andermans blog, dat mag natuurlijk ook!

Challenges: 

Tot later! Groetjes Ela





6 opmerkingen:

  1. Ik vind zowel je oude als je nieuwe kaart super, het zal heel leuk zijn geweest om ze te maken. Ik vind beide thema's heel leuk uitgewerkt. De boerderijdieren zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat super leuk gedaan! Die waterval is prachtig en zo leuk de eerste op de boerderij en nu op het strand! Ik vind hem mooi! Leuk dat je meedoet emt de uitdaging van GCC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee zo'n watervalkaart. Niet makkelijk om te maken. Beide kaartjes zien er mooi uit.
    Bedankt dat je gastdesigner wou zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt je "oude" watervalkaart mooi gelift. Leuke kaart met die boerderijdieren op de flapjes. En leuk dat je GDT mocht zijn.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk deze lift van je eigen kaart! Leuk met al die beestjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke waterval kaart!
    Schattig met al die leuke boerderij diertjes.
    Heel leuk gedaan Ela!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela