Pagina's

dinsdag 27 oktober 2020

Sterkte

Leuk om jullie berichtjes te lezen! Mijn drieluik viel wel in de smaak las ik. En bedankt voor de tips, het kan inderdaad ook als mijter voor de Sint en als huisje 😄! Sinterklaaskaartjes maak ik niet maar misschien dat het een keer als huisje voorbij komt, ik krijg al ideeën. Vandaag wat anders, een condoleancekaart. 

Deze heb ik een tijdje geleden naar een collega gestuurd, haar moeder was plotseling overleden. Fysieke knuffel was niet mogelijk dus dan maar over de post.

Met deze kaart doe ik mee bij:


Benieuwd wat jullie van deze kaart vinden! Het waait hier momenteel behoorlijk zeg. Houd ik niet zo van. Onder de dekens dan maar😄 .  Groetjes Ela

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Niet zo somber, maar wel sober.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi stijlvol kaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige condoleance kaart.
    Mooi en stijlvol gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je voir je vriendin gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel STIJLVOL condoleance-kaartje heb je gemaakt Ela voor je vriendin.
    Nog bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik wil dat kaartje graag naar jou sturen.....dus als je mij je geboortedatum en adres wil geven.....komt het jouw kant op.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela