Pagina's

woensdag 18 december 2019

Dora's digi

Een kaartje met een digi van Dora vandaag voor jullie. Het is het laatste kaartje wat ik als teamlid maak heb ik besloten dit weekend.


Na lang wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt. Want 1x in de maand een kaartje maken moest toch lukken? En dat lukte ook wel maar ik liet het altijd tot op het laatst liggen. Het inkleuren van dieren (en dan vooral de 'natuurlijke' dierendigi's) blijf ik toch lastig vinden en dat terwijl ik de tekeningen echt prachtig vind! Ook moet ik keuzes maken in mijn best wel beperkte vrije tijd en ik vind het zonde dingen half te doen. Dat gevoel had ik de laatste maanden namelijk wel. En dat verdienen de digi's van Dora niet! Maar niet getreurd, Dora blijft tekenen en op haar blog kun je de prachtige digi's van haar en het team nog steeds vinden.
Challenges:

Een fijne dag! Groetjes Ela

7 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel lief gezegd Ela en ja de weken vliegen voorbij en begrijp dat je vrije tijd ook snel weer is opgevuld! Je kaartje is een mooie afsluiter hoor!!!
    Fijne feestdagen en veel knutsel plezier weer volgend jaar!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms voelt zoiets beter en als je het gevoel hebt dat je jet niet 100% kunt doen, kun je het beter niet doen. Je kaartje is wel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart!
    Jammer dat je het DT gaat verlaten. maar je moet er plezier uit halen. mgroetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje Ela en ja ik herken het : graag creatief bezig zijn en te weinig tijd ervoor. Af en toe een gestolen halfuurtje en zo een keer of vier voor een kaartje af is.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtgie kaart Ela. Leuke digi en heel mooi ingekleurd met hele mooie kleuren. Best lastig om te beslissen maar het moet goed voelen als je designer bent... en als het op haren en snaren moet en er zelf niet helemaal tevredenover bent is dit de juiste keus. Ik wil je hierbij bedankten voor je prachtige kerstkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Ela, Mooi van kleur. Veel succes en nogmaals hartstikke bedankt dat voor je inzet en fijn dat je toch in het team was. Ik heb het erg gewaardeerd en je hebt super mooie creaties gemaakt. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela