Pagina's

zaterdag 7 december 2019

25 jaar getrouwd

Hallo blogsters,
Een kaart op bestelling. Dat is best een uitdaging, maar ik had wat info van mijn collega gekregen over de ontvangers en daar heb ik me door laten inspireren. Ze houden van Engeland, dus een cottage leek me dan wel passend, en ook van muziek, dus heb ik het hart geëmbossed met een muziek stencil. Verder houden ze van een klassieke stijl, dus niet te modern. De zender was er in ieder geval super blij mee!

Ik heb papier gebruikt van Joy, Secret Garden 6011/0531, de takjes zijn ook van Joy 6002/0263+0264,  het plaatje is van Mattie MB0173 net als het kader eromheen CR1254.
Als je de kaart opent zie je dit. Het hart is een mal van Action en die heb ik door een muziek embossing stencil gehaald. 

Verder versierd met spulletjes van Marianne Design; cijfers COL1405, tekst CR1453, champagnefles en glazen LR0504 en een combi tekststempels van EC0138.

Challenges:

De Kerstboom staat met de lampjes erin. Morgen gaan mijn zoon en ik hem versieren, da's ons feestje. Nog even in mijn knutselkamer kunnen vertoeven, dat schiet er nogal bij in. Morgen misschien nog wat tijd maar in afwezigheid van mijn man mag ik weer een keertje met mijn zoon mee naar de voetbalwedstrijd van zijn favoriete club,  ook leuk! Groetjes Ela

15 opmerkingen:

  1. Hoi Ela, wat een supermooie kaart! Op bestelling is altijd spannend. Ook al vertellen ze wat, je bent altijd benieuwd of je het goed hebt gedaan. Maar het is zo te zien dat je er veel tijd aan besteed hebt. Ik ben ook al tijden niet aan de knutsel geweest (behalve en cadeautje, zie je morgen op mijn blog) heb er zin in, maar net volgende week een heel drukke week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je op bestelling gemaakt, Ela. Die gaat vast ook in de smaak vallen bij de ontvangers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Zo te lezen heb je je goed aan de wensen van de opdrachtgever gehouden.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om een specifieke kaart te maken voor iemand.
    Prachtig kaartje Ela.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd moeilijk om iets op bestelling te maken maar dit plaatje is zo goed gekozen! Echt een Engelse cottage lijkt het. Lijkt me een geslaagd kaartje zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze challenge.
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Ela! Veel plezier morgen met het versieren van de Kerstboom. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke uitdaging om een kaart op bestelling te maken. Je hebt een hele mooie kaart voor het huwelijksjubileum gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart geworden Ela.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende en uitgebreide kaart Ela! Heel erg mooi uitgevoerd!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke trouwkaart heb je gemaakt met het thema knipvel Ela, succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Ela!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely card, thanks for sharing at Love to Craft Challenge. Agnieszka chanya13

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela