Pagina's

zondag 19 mei 2019

In the garden

Hallo dames,
Wat een historische avond gisteren! Voor het eerst in 44 jaar het Songfestival gewonnen en dik verdiend! Het kwam uit zijn tenen, prachtig. Ik heb het niet helemaal afgewacht, de uitslag, dat werd me te laat. Maar vanochtend gelijk gekeken en ja hoor! Maar goed, mijn kaartje dan volgens schets van de Egel:


Ik stuur deze kaart nog snel in bij de Egel, kan nog net. En ja, garden, daar ga ik zo ook maar eens even in vertoeven... Fijne zondag verder! Groetjes Ela

6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje naar aanleiding van de sketch bij de Egel Ela!
    Nou ik heb wel gekeken hoor en wilde de uitslag weten...fantastisch voor Duncan en verdiend! dan heb je ook Madonna gemist?...nou ja eigenlijk heb je niets gemist want het viel me zo tegen en volgens mij ook nog playback en dat voor een gage van 1 Miljoen?
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, alleen de publieksstemmen heb ik gemist. Madonna was vréééselijk! Moest zich diep schamen.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaart! prachtig. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje en het was wel spannen hoor gisterenavond.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ela,
    ik heb ook tot het gaatje gekeken. Zo leuk! Helemaal verdiend gewonnen. Beter dan Madonna! Wat was dat erg!!!
    Je kaart is top! Dank je wel voor het meedoen aan de sketchchallenge van de Egel.
    En het was lekker in de tuin vanmiddag (tot het onweer).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je met de sketch gemaakt!
    Leuk dat je meedoet bij de Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela