Pagina's

woensdag 17 april 2019

Kaartje voor Marijke, 65

Hallo dames,
Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart, mijn collegaatje is 24 april jarig dus volgende week gaat ie op de bus.

Marijke uit blogland is 65 geworden en ik zag dat ze mijn kaartje heeft ontvangen dus kan ie hier ook geshowd worden.

Het is een 'Starburst' kaart geworden, ik had er nog nooit van gehoord. Het lijkt trouwens meer een 'sunburst', zonnestralen moet ik aan denken. Maar goed... Het is de uitdaging bij De Egel en ik vond het erg leuk om te maken, ga ik zeker vaker doen! De leuke papiertjes zijn van Maja en de rest is van Marianne Design.

Bij Carlin's Kaartenparadijs heb ik met deze tag een top 3 plek behaald:
Verder kreeg ik nog een geweldige kaart van Dora voor mijn verjaardag:

Dat was het even voor nu, geniet van de mooie dagen die komen! Groetjes Ela

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Het is je goed gelukt met de starbust.
    Je label is ook schitterend, gefeliciteerd met je ereplekje
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Starburst met de champagnefles erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ela,
    wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Super. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel. EN gefeliciteerd met je top 3 plekje. De kaart die je van Dora kreeg is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela