Pagina's

dinsdag 2 april 2019

Envelopje

Hallo blogsters,
Op deze mooie dag, mijn verjaardag 😊, laat ik jullie een zelf gevouwen envelop zien.


Ik heb een mooi vel gebruikt van Pion en tot een speciaal envelopje gevouwen (dat had ik gevonden op internet). Vervolgens versierd met een bloem van de mal Sizzix die ik gewonnen had met de Candy van Caroline. Nou dat viel nog niet mee, filmpje gekeken hoe ik die hibiscus moest vormgeven maar na twee pogingen was het nog niet gelukt. En het zag er zo eenvoudig uit! Ik kon er maar geen bloem in zien. Dus toen maar op mijn eigen manier en nu is het meer een klaproos geworden. Maar ik vind 'm mooi!
En dit is dan de binnenkant en het kaartje wat er in zit.


Al met al dus een tijdje mee zitten stoeien maar het eindresultaat vind ik geslaagd. Wat zeggen jullie?
Met deze kaart doe ik mee bij De Egel: maak en versier een envelop. 

Ik ga nog even genieten van mijn verjaardag al doen we er niet veel aan hoor. Ben wel vrij en straks gaan we nog uit eten. Benieuwd wat de postbode nog gaat brengen, die moet nog komen. Vergeten jullie niet mee te doen met mijn Candy? Ik heb een updateje geplaatst van het prijsje. Groetjes en nog een fijne dag! Ela

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag en nog een hele fijne dag!
    Leuk hoe je de envelop hebt versierd!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Ik vind je envelop heel bijzonder, het is mooi geworden, zeker met die prachtige bloem en het strikje. Het kaartje past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit, Ela.
    Gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je 46-ste verjaardag Ela. Een hele mooie fleurige envelop heb je gemaakt. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ela,
    van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag! Gezellig uit eten is altijd leuk op een verjaardag. Je enveloppe is prachtig en die bloem ziet er mooi uit, of het nu een hibiscus of een klaproos is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een schitterende enveloppe is dit. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GEFELICITEERD.
    Leuk, die envelop.
    Knap ook, zelf vouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke gevouwen envelop met mooie bloem. Ook de bijbehorende kaart met tekst is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie envelop met de grote bloem erop en zo elegant het strikje. Mooie kaart zit er binnenin, dat is mooi weggeven.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Happy Belated Birthday Ela!! Hope you had a lovely day. I just adore your envelope! Beautifully elegant for sure!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela