Pagina's

woensdag 13 maart 2019

Rijbewijs!

Hallo dames,

Deze kaart heeft nog geen bestemming, maar dat komt vast nog wel. Ik zag de uitdaging bij De Egel en dat is een schets met thema rijbewijs. En een idee kwam gelijk op. Deze leuke stempel van Daisy heb ik er voor gebruikt, die pak ik bijna nooit meer, eigenlijk heel jammer. Moet ik toch vaker doen want ze blijven schattig! Deze stoere chick heeft haar scooter rijbewijs, dus lekker op pad!


Met deze kaart doe ik mee bij:

Vandaag haalde ik de brievenbus leeg en daar zat een mooi pakketje in. Bleek dat ik een van de pakketjes uit de Candy van Caroline had gewonnen! Ik had haar blog nog niet gelezen, dus dat was een erg leuke verrassing. Binnenkort een kaartje met die spulletjes. Bedankt weer voor jullie reacties op mijn vorige post en tot snel! Groetjes Ela


11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Ela.
    En veel plezier met de candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de scooter.
    De oude stempels vergeten we veel te snel ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Ela, grappige stempel is dit, kijk haar zitten ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart. Grappige stempel ook en mooi papier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart met Daisy op de scooter.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute lovely card...thanks for playing on Scrapping4funchallenges,hope to see you again on next challenge


    Hugs
    Rituparna DT, S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke en vrolijke kaart voor een jongedame die haar brommer-rijbewijs haalt. Wat een leuke verrassing in de brievenbus, veel plezier ermee.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje! bedankt voor je deelname aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fab card. Love the character on the scooter. Thank you for taking part in the March "Love To Craft Challenge Blog". DT Sam x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So cute card! Love the background! Thanks for sharing your card at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela