Pagina's

vrijdag 15 februari 2019

Alles is liefde: reminder The Sketchy Challenges #150

Hey dames,

Bij The Sketchy Challenges loopt nog de Challenges Love/Valentine's day. Zelf doe ik niks aan Valentine's day maar hartjes kunnen altijd toch? Dit is mijn reminderkaart:



Er lagen nog wat hartjes op mijn bureau en toen kreeg ik het idee ze in een mandje te stoppen. Het DP is van Maja, hoekmal Memory box, mandje MD. Deze kaart stuur ik naar:
Cheerful Sketches, 4 Seasons swap challenge: alles is liefdeAlly's Angels: anything goes

Jullie hebben nog tot eind van de maand om mee te doen! Er is weer een leuke prijs te winnen. Groetjes Ela



15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. En wat een mooie sierlijke Hoekstans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om de hartjes in het mandje te doen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je Valentijnskaart is prachtig, leuke hoekstans en mooi het mandje met de hartjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi voorbeeldkaartje heb je gemaakt! Super lief met dat mandje met harjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart met het mandje met hartjes. Deze kaart kun je zeker sturen naar iemand buiten Valentijnsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve en leuke kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart.
    Wat een mooie hoekmal heb je gebruikt, past heel goed bij het thema
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat leuk gedaan Ela!
    Die ga ik onthouden zo met die mand.
    Ik denk alleen maar aan eieren of diertjes erin maar dit kan ook heel goed :)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je de hartjes in de man hebt gestopt. Mooi kaartje.
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje in mijn favouriet kleur,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart, mooie kleurtjes en leuk de hartjes in het mandje. Ook je appel beterschapskaart is gaaf geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk, zo'n mand vol hartjes!
    Bedankt voor het meedoen aan onze 'Alles is liefde' challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijk zo'n mandje vol hartjes!
    Fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela