Pagina's

maandag 19 februari 2018

CAS cats

Daar ben ik weer! Deze keer een CAS kaart met verliefde poezen in het zwart en rood. Een CAS kaart blijft een uitdaging voor mij, ik zie vaak de prachtigste CAS kaartjes voorbij komen, zo knap! Dit is mijn poging:


De poezen zijn van Bugaboo, lief zijn ze hè. Verder heb ik de stansmal van Marianne Design gebruikt en de tekststempel weet ik niet meer van wie die is. Nog wat washitape en klaar is CAS!
Deze kaart gaat naar de volgende challenges:
Addicted to stamps and more/CAS
addicted-to-stamps/hearts
Knutsels en kadootjes: liefde en vriendschap
.happylittlestampers/anything-goes-with-dies
creachickys/winter-valentine
addictedtocas/cat

Binnenkort meer! Groetjes Ela

11 opmerkingen:

  1. Leuke CAS kaart Ela! Ik heb er ook moeite mee om ze te maken ;)
    Je schommelkaart 50 is trouwens ook prachtig.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute cats!!! The color combo is superb. Thanks for sharing your card with ATSM!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje ...
    Ik vind je kaartje heel knap gemaakt, ik kan het niet hoor
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This card is super cute :)
    Thank you for playing along with us at Addicted to CAS - Ellenor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartje superleuk!
    Je hebt nog veel meer leuks gemaakt zag ik net toen ik door je blog bladerde, daar kan ik nog veel van leren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart met die verliefde poezen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk kaartje Ela. Dank je wel om mee te doen met onze challenge en succes.
    Groetjes, Veerle DT-ATSC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorable card! Love the design! Thanks for joining us at HLS Anything Goes with Dies!
    www.thebluemoonstitch.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig met deze lieve poezen!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a wonderful image and you colored it beautifully. Love the little touch of washi tape, too. So glad you joined us at ATCAS this week
    jaydee

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela