Pagina's

zondag 18 februari 2018

50!

Goedemiddag dames,

Wat een heerlijke dag is het vandaag in het zonnetje! Ik heb lekker een kilometer of 8 gerend en zit nu eventjes achter mijn laptop want ik wil deze kaart met jullie delen. Een vriendin van mij wordt woensdag 50 jaar en ik heb deze kaart voor haar gemaakt. Volgende week viert ze het feestje. Heel wat anders dan het stoere haantje:



Materialen gebruikt van Marianne Design:
Party Numbers, Ster Craftables CR1421, Vlinder Creatables LR0454, Roos Creatables LR0295, Pump Creatables LR0291, DP Country Flowers PK9144 en tekststempel CS0996.
Het takje achter de roos is van Noor! Design. Het labeltje en de bloemtjes heb ik van de week meegenomen uit Duitsland.
 
Met deze kaart doe ik mee bij:
Ik ben benieuwd naar jullie reacties op deze kaart. Verder nog druk met twee bedankjes voor collega's die afscheid nemen, andere leuke kaartjes maken en ik moet nog tijd vinden mijn Candy te plaatsen. Kortom, de zondag is zo weer voorbij...dus ik ga snel verder!! Een fijne zondag nog en lieve groet, Ela

14 opmerkingen:

  1. Hoi Ela,
    Wat knap dat je 8 kilometer kunt rennen. Dat doe ik je niet na! Je schommelkaart voor je vriendin is heel leuk gewone. De grote 50 hoort erbij op zo' n kroondag. Inderdaad heel anders dan het haantje. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel en bij Do All Kreatives.
    Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super is je schommelkaart Ela! Je vriendin zal het niet ontgaan dat ze 50 wordt, hihi
    En ik heb ook lekker gewandeld in de zon, we moeten het er altijd van nemen als het zo'n mooie dag is hè!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo 8 km rennen? Wij hebben net heerlijk gewandeld, het was gewoon warm. Je schommelkaart voor je vriendin is erg mooi.
    Fijne zondag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rennen doe ik niet dus lekker weer gewandeld vanmiddag! Een leuke kaart, het model is ook echt leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Ela, leuk afgewerkt ook! Heerlijk was het vandaag om naar buiten te gaan hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toe maar 8 km rennen pfft dat doe ik je niet na maar ik heb wel anderhalf uur heerlijk met Ziva gewandeld :)
    Je hebt een mooie fleurige schommelkaart gemaakt Ela. Gaaf die grote 50 erop en je hebt mooi papier gebruikt vind ik.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Ela! Het was inderdaad prachtig weer vandaag!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG.. what a great card form. Something special for your friend to this special birthday!
    I love the colour combination you have chosen!

    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck! Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#14 – Party}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#14 – Dots and Stripes}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#45 - Love}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je gemaakt voor je vriendin.
    Echt een feestelijke kaart voor een feestelijk jaar.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie schommelkaart en mooie papiertjes gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a fabulous card. The design is stunning. Thanks for joining us at ‘Do-Al(l) Creatives’. Jonnece DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card. Thanks for playing with us at The Sketchy Challenges. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ela,
    Wat heb je toch weer leuke kaartjes gemaakt!
    Deze vind ik echt heel leuk!
    Ze is er vast blij mee :)
    Fijne zondag!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi it’s so beautiful adore the shape and design papers thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela