Pagina's

zondag 30 april 2017

Mannenkaart

Hey, daar ben ik nog een keer! Ik wilde nog zo graag eens meedoen met de schets bij Noor Design en dat kan nog net volgens mij. Ik heb een mannenkaart gemaakt.

De witte achtergrond heb ik zelf gemaakt met een maskingstencil van Dutch Doobadoo, moet er nog wel een beetje handigheid in krijgen. Verder producten van Studio Light gebruikt en natuurlijk de mal 6002/0537 van Noor! Design. Deze gaat dus snel naar:
noortje-design/sketch-challenge-12
Ben benieuwd wat jullie er van vinden! Groetjes Ela

8 opmerkingen:

  1. Stoere mannen kaart.
    Alles past prachtig bij elkaar.Leuke details.
    Groetjes Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke mannenkaart. Ik vind mannenkaarten altijd zo moeilijk, maar dit is een schitterend exemplaar! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere kaart, erg mooi.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie mannenkaart heb je met de sketch gemaakt. Wat een prachtig kaartje heb je met de Paasnijn gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een stoere kaart heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie mannenkaart. Leuk detail, dat golfkarton achter het plaatje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela