Pagina's

zaterdag 28 mei 2016

Snel beter worden!

Hallo dames,
Marja, welkom!
Tussen de bedrijven door even snel een kaartje van mij die ik al klaar had liggen. Ik heb de schets gebruikt van Creaine.
Een opbeurende kaart voor zieke Don. Vanwege de frisse kleurtjes is dit ook een favorietje. Is het eindelijk lekker weer, ligt hij in zijn bedje!

Materialen Marianne Design:
Cardtopper 'get well soon' DDK3214, DP Old Press en Country Home, zonnebloem LR0361, labeltje LR0234. De pleister is van Noor! Design. 
Ik stuur deze kaart naar:

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Fijne zonnige dag nog. Groetjes Ela

11 opmerkingen:

  1. Hoi Ela,
    Wat issie leuk geworden!!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ela,
    het is een schitterende kaart.
    Maar ik vind dit heel jammer om te moeten zeggen.
    Ik vind het niet echt een mannen kaart.
    We vragen namelijk; een Mannenkaart voor groot of klein.
    Ik kan er helaas niet in zien of dit speciaal voor een jongen is, kan ook voor een meisje. Daarom wordt hij helaas niet goedgekeurd. Sorry.
    Je hebt nog 3,5 week te tijd, hopelijk zien wij je nog met een andere kaart deelnemen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie beterschapskaart Ela!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige beterschapskaart Ela, leuk dat je meedoet bij de challenge van Creaine succes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart, super plaatje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en een leuke sketch he?
    Hier zal de zieke die hem ontvangt vast snel van opknappen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart. Mooi uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke frisse kaart Ela!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie beterschapskaart, mooie uitwerking van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke opkikker Ela :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela