Pagina's

zondag 9 november 2014

Snoesje in de sneeuw!

Hallo dames,

Bedankt weer voor al die gezellige berichten op mijn vorige kaart, zo leuk om te lezen!

Dit is weer een heel ander kaartje, ik vind het juist leuk om te variëren. Het knipvel van Snoesje heb ik al een tijdje in de kast liggen en nog maar niet gebruikt. Ik had een nieuw papierblokje van Marianne Design 'Wintertime', gekocht en daar zitten precies dezelfde kleuren als deze afbeelding in. De schets is de nieuwste challenge van Cards&Scrap dus freubelen maar! Nu was ik daar al druk mee bezig...maar die kaarten laat ik jullie later zien!

 materialen:
Marianne Design: Snoesje 3DHM0058, mallen CR1201, CR1254, CR1294, COL1363, tekststempel EC0138, dessinpapier 'Wintertime' PK9100
Joy!6002/0351 (kadootjesrand)
 
Met deze kaart doe ik mee bij:
 
Zoals gezegd, later meer! Een fijne zondag nog en lieve groet, Ela
 



14 opmerkingen:

  1. Hi Ela - this is so pretty and I love the image and the colours you have chosen! Thank you for becoming a follower of my blog - I have returned the compliment so that I can come back and check out your future work.

    Hugs to you Sue Pxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super, geweldig en fantastisch kaartje Ela, mooi plaatje en papier heb je gebruikt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt met onze schets, Ela!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart! En die snoesjes blijven ook zo lief...
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging van C&S
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoezige kaart! Mooi met deze kleuren.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een feestelijk winterkaartje met de kadootjesrand Ela leuk gedaan.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi vrolijk kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje met heel mooi plaatje. Mooi ingekleurd!
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ela
    Heel mooie kerstkaartje ,leuk het snoesjes knipvel er op.
    Ga je volgen ,dan mis ik niks.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig kerstkaartje heb je gemaakt Ela.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ela!

    Mooi kaartje heb je gemaakt!

    Dank je wel dat je mee deed aan deze KIC Challenge, en hoop dat je ook weer mee gaat doen aan die van morgen.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ela.

    Leuke Snoesjes kaart heb je weer gemaakt!
    Lekker vol met details en leuke frisse kleuren!
    Bedankt voor het meedoen aan onze KICchallenge.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela