Pagina's

maandag 24 november 2014

Geboren

Hallo dames,

Bedankt voor jullie berichtjes op mijn vorige blog, ik kan er ontzettend van genieten.
Nog even snel een kaartje voor Cards&Scrap! De challenge is een schets met vlaggetjes en dit keer heb ik een geboortjekaartje gemaakt voor mijn voorraad.
De vlaggetjes heb ik zelf geknipt, geponst en getekend. Het beertje is van Marianne Design, een wat ouder knipvel, en het DS is PK9107. De tekst baby heb ik een keertje gewonnen bij een challenge en is van Kreativ Accessoires. Het stempeltje geboren is van MD COL1314.
 
Zoals gezegd gaat deze naar:
Dat was het eventjes voor nu! Groet, Ela

8 opmerkingen:

  1. Schattig, Ela!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief babykaartje heb je gemaakt, leuk de vlaggenlijn !
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en lief babykaartje Ela, heel mooi.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige babykaart Ela! Ik had de schets nog liggen om een kaart mee te maken, maar de tijd ging sneller dan ik dacht..
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje van een babykaart Ela, lieve kleurtjes en de vlaggenlijn is zo leuk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie babykaart,leuk met de vlaggenlijn.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie leuk.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela