Pagina's

zaterdag 21 december 2013

Rijbewijs!

Hoera, de dochter van mijn vriendin heeft haar rijbewijs in 1x gehaald! Knappe prestatie en dat verdient een mooie kaart. Zie je ze zitten achter het stuur? Ze rijdt heel stoer langs de verlichte huisje, een beetje in de wolken... en ja, nu dat rode autootje nog!

Materialen: huisjes en wolken Leane Creatief 45.9012 * Marianne Design lantaarn COL1330 * dessinpapier Joy! 6011/0202.
 
Het patroon van het autootje heb ik ooit een keer uit de Margriet of Libelle gehaald. Dit heb ik overgenomen, uitgeknipt en ingetekend. Normaal gesproken zit er een bruidegom achter het stuur en de bruid ernaast. Wie weet kan ik die ooit nog eens voor haar gebruiken...
Geniet er van en kom snel weer eens lang!
Groet, Ela.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela