Pagina's

vrijdag 15 november 2024

Stille nacht...

Ja, we gaan zo langzamerhand naar de Kerst! Overal zie je al versieringen en ik heb de eerste kerstbomen ook al zien staan. Jammer voor Sinterklaas vind ik persoonlijk, die is helemaal verdrongen qua winkelversiering.

Vandaag voorlopig mijn laatste halve cirkel kaart, tijd voor iets nieuws. De sneeuwman en pinguïn zingen er vrolijk op los onder de sterrenhemel. Wat zijn het toch heerlijke stempels om in te kleuren.

Bedankt voor jullie leuke reacties, ik moet echt weer een rondje langs de velden doen maar het komt er weinig van. De zin om te freubelen is er in ieder geval weer!

Fijne dag en groetjes, Ela

dinsdag 12 november 2024

Warme winter

Een warme winter gewenst, maar dan wel met sneeuw want anders kan de sneeuwpop niet bestaan natuurlijk. Het vogeltje zingt een vrolijk liedje voor hem.


Challenges:

Ik wilde er per se ook eentje met een schulprandje dus die heb ik zelf overgetrokken en uitgeknipt. Lastig werkje, sowieso is rond knippen niet echt mijn beste vaardigheid. Maar volgens mij toch redelijk gelukt. Ik vind het wel leuk dat de tak uitsteekt dus dat heb ik zo gelaten. Nu nog 1 kwart cirkel kaartje liggen, die laat ik nog zien voordat de uitdaging voorbij is. 

Vandaag ben ik vrij ipv morgen dus misschien ga ik nog aan de knutsel. Tot later! Groetjes Ela


zondag 10 november 2024

Stinkdier pompoen

Geen idee of stinkdieren pompoenen eten maar deze wel! Hij heeft nog een voorraadje liggen. 

Ik heb wel even mijn best moeten doen voor deze kaart. Met de eerste mal die ik gebruikte werd de kaart veel te klein. Ik heb een bord overgetrokken op een groot vel en toen kreeg ik de smaak te pakken (spoiler: er volgen er meer😄). Eerst nog DP gemat op de kaart maar toen vond ik de verhoudingen niet oké meer. Ik wilde namelijk graag een herfstige zonsondergang maken op de achtergrond dus toen heb ik het DP maar weggelaten. Zo met die verschillende ondergronden vind ik dat er niets meer nodig is.

Challenges: 

Knutsels en kadootjes: pompoenen 

Lift challenges: kwart ronde kaart

2 Sisters on the blog: pompoen/paddestoel

Een fijne avond! Groetjes Ela



vrijdag 8 november 2024

Brrr... winter

Daar lijkt het wel een beetje op met deze temperaturen. Maar gnome heeft daar geen last van, die is dik ingepakt tegen de kou. Ik had gnome al bijna een jaar (!) op mijn bureau blad liggen...



De drukte begint alweer toe te nemen zo naar het eind van het jaar toe, hebben jullie dat ook? Er staan gelukkig ook leuke dingen op de kalender 😄. 

Fijne dag! Groetjes Ela


zondag 20 oktober 2024

Zonnebloemen op een schommel

-kaart! Op deze grauwe morgen weer een kleurrijke herfstschommelkaart voor jullie.

Deze keer heeft mevrouw Gnome de pompoenen en zonnebloemen verzameld. De eekhoorntjes kijken of ze er ook van kunnen profiteren...


Challenges:

Het zijn heerlijke plaatjes om mee te werken en het dp is ook geweldig. Dus er zullen er nog wel een paar volgen maar ik ben ook mijn nieuwe stempels aan het inkleuren. Tot later! Groetjes Ela


zondag 13 oktober 2024

Pompoenen

Het is herfst, dat kunnen we wel stellen! Daar horen natuurlijk mooie pompoenen bij en die is gnome dan ook aan het verzamelen.



Eindelijk weer een kaartje van mij, poos geleden. Ik dacht dat ik weer in een soort van knutselritme kwam maar dat bleek niet zo te zijn😄. Wel heb ik nieuwe spulletjes binnen dus misschien gaat het nu weer lukken. Ik ga ook weer proberen bij jullie langs te komen! Fijne dag en groetjes Ela

dinsdag 10 september 2024

40 jaar

Zoals ik laatst al zei is onze dirigente is 40 jaar geworden. Mooie leeftijd, zou willen dat ik het nog was😄. Maar zij ziet dat anders, hoewel ze het ook niet een heel ding vond hoor. Deze kaart maakte ik voor haar:

Een muzieknootje kon niet ontbreken en verder houdt zij van kleur en gekkigheid dus vrolijk moest ie ook worden. Ze vond 'm erg leuk.

Ik krijg wel weer zin om kaartjes te maken merk ik. Nu nog tijd vinden. Inmiddels zijn we met ons kantoor verhuisd en dat bracht ook veel onrust met zich mee. Het is wennen maar dat zal met een paar weken ook weer gewoon zijn. En de dagen worden weer korter, minder buiten dus meer in de knutselkamer. Tot snel! 

Groetjes Ela