Een heel gelukkig Nieuwjaar allemaal! Dat 2018 maar een goed jaar voor jullie mag worden met veel licht, liefde en creativiteit. Bedankt voor jullie trouwe bezoekjes aan mijn blog, dat waardeer ik zeer!! Al merk ik dat er niet veel volgers bij komen (dat zal ook aan mezelf liggen, ik ben ook niet erg actief om nieuwe volgers te krijgen), het maakt mij niet uit zolang ik nog lol beleef aan het bloggen ga ik er lekker mee door. Er is ook wel een verschuiving geweest naar Facebook volgens mij maar daar voel ik (nog) niet veel voor. We zien wel hoe het gaat in 2018! Mijn eerste kaart in het nieuwe jaar is in ieder geval geboren (al is deze nog wel in 2017 gemaakt, gisteren om precies te zijn):
Gebruikt van Marianne Design:
Basic Shapes CR1390
Embossing folders DF3431, DF3430 en DF3439
Bloem en blad LR0156
Sneeuwvlokken CR1335
Letters CR1417
Cijfers 2018 CA3110
De kaart is opgebouwd uit lagen waar ik de cijfers tussen heb geplakt. Dat geeft een mooi drie dimensionaal effect. En heb je gezien dat ik de cijfers geembosd heb met DF3430, dat is eens wat anders dacht ik.
![]() |
| Nog een keer plat zodat je goed de embossing op de achtergrond kunt ziet. |
Met deze kaart doe ik mee bij:
Marianne Design Challenge: geheel witte kaart
Marianne Design Krea Divas: alles geht, option Weihnachtszeit
Knutsels en Kadootjes: Nieuw
De Egel: Oud en Nieuw
Creative Sketchy Girls: Kerstmis/Nieuwjaar
The sketchy challenges: Christmas
Mogen er nog maar vele volgen! Donderdag ga ik weer aan het werk en dan pakken we zo langzamerhand het ritme weer op. Ook wel weer lekker na al die dagen vol oliebollen en appelflappen, haha! Lieve groetjes Ela











