Met deze kaart wil ik weer eens meedoen bij de liftchallenge. Dat is een poos geleden en nu zag ik een kaart die ik een keer wilde liften. Even uit mijn comfortzone, dat wel maar ik vind hem toch erg geslaagd.
Dit is de te liften kaart:
De bedoeling is: Schets aanhouden, gewoon lekker liften. En ... ook wel met maar één kleur en dan de rest in zwart/grijs. Het two tone effect van de tekst is niet verplicht maar wel een bonus!
inkychicks.blogspot.nl/happy-birthday
Wat vinden jullie ervan, ik heb zelfs wat gedoodled, haha! Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties, altijd zo leuk te lezen!! Groetjes Ela











