Hallo dames,
Hier ben ik weer eens! Zaterdag ben ik naar de knotsgekke kaarten- en scrapdagen in Den Bosch geweest. Was erg leuk eens mee te maken, ik had toegangsbewijzen gewonnen bij Aletta! Nu wilde ik al heel lang een keer gaan maar het kwam er niet van, dus hoe leuk is dat. Heb leuke producten gekocht die weer op mijn blog voorbij komen.
Bijvoorbeeld deze leuke hoekmal van Memorybox (99117). Ik zag een keer bij Gaby zo'n rand met harten maar kwam deze dus tegen en daar was ik gelijk verliefd op. De harten die eruit gesneden zijn, heb ik ook weer gebruikt.
Het nieuwe hobbelpaard van Marianne Design is ook helemaal te gek, vinden jullie ook niet? En dan die mooie teksten...Nou ja, zoals jullie zien is het dus een geboortekaartje voor een jongen geworden. Mijn collega is in verwachting van haar tweede kindje dus kan maar vast een kaartje op voorraad hebben. Maak er ook nog een voor een meisje.
Mal LR0327, knipvel 3D MD Eline AK0043 al wat ouder maar schattig, CR 1201, PB7943 Eline's buitenhuis, 'hoera' COL1348, hobbelpaard LR0347, tekststempel MD CS0922. Ik stuur deze kaart naar:
mariannedesign/blauw geboortekaartje
Scrap cards-challenge-71-gestanste letters
hobbynu/47 blauw geboortekaartje
decreatievezebra/zonder bloemen (laatste, dcz stopt helaas!)
Het is wel een lang verhaal geworden, tot de volgende kaart! Lieve groet Ela