Pagina's

maandag 16 maart 2015

vintage babykaart

Hallo allemaal en een hartelijk welkom voor Miranda, gezellig dat je me hebt gevonden! We blijven een beetje in de babysfeer, dit keer vintagestyle. Het modelletje is van Sandra. Ik vond het wel een uitdaging deze kaart, op de een of andere manier lukte het niet zo. Maar ben uiteindelijk wel tevreden.
Deze stuur ik naar: wlvc/challenge-nr-43 
Materialen van Marianne Design (hobbelpaard. Tekststempel en DS 'Old Press') plaatje beer is van Studiolight, ronde mal en swirls zijn van Joy!

benieuwd wat jullie vinden! Fijne avond en groet Ela

dinsdag 10 maart 2015

Een kaartje zonder plaatje

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie gezellige berichtjes op mijn babykaart! Ik heb er weer van genoten. Nu weer eens wat anders, een kaartje zonder plaatje. Dat is de uitdaging bij Dutch Card Lovers in het zwart/wit met 1 andere kleur en met de schets van Cheerful sketches.
Ik heb zacht geel genomen, vind ik wel mooi bij zwart/wit. Hier heb ik ook weer de mal van Memorybox gebruikt en ook de hartjes die eruit gestanst zijn. Verder de mooie tekst van Marianne Design Eline airmail EC0120 en het DS is van MD noir&blanc PK7043.

Tot de volgende kaart maar weer en een fijne avond! Groet Ela

zondag 8 maart 2015

geboortekaartje in het blauw

Hallo dames,

Hier ben ik weer eens! Zaterdag ben ik naar de knotsgekke kaarten- en scrapdagen in Den Bosch geweest. Was erg leuk eens mee te maken, ik had toegangsbewijzen gewonnen bij Aletta! Nu wilde ik al heel lang een keer gaan maar het kwam er niet van, dus hoe leuk is dat. Heb leuke producten gekocht die weer op mijn blog voorbij komen.
Bijvoorbeeld deze leuke hoekmal van Memorybox (99117). Ik zag een keer bij Gaby zo'n rand met harten maar kwam deze dus tegen en daar was ik gelijk verliefd op. De harten die eruit gesneden zijn, heb ik ook weer gebruikt.
Het nieuwe hobbelpaard van Marianne Design is ook helemaal te gek, vinden jullie ook niet? En dan die mooie teksten...Nou ja, zoals jullie zien is het dus een geboortekaartje voor een jongen geworden. Mijn collega is in verwachting van haar tweede kindje dus kan maar vast een kaartje op voorraad hebben. Maak er ook nog een voor een meisje.

Mal LR0327, knipvel 3D MD Eline AK0043 al wat ouder maar schattig, CR 1201, PB7943 Eline's buitenhuis, 'hoera' COL1348, hobbelpaard LR0347, tekststempel MD CS0922. Ik stuur deze kaart naar:
mariannedesign/blauw geboortekaartje
Scrap cards-challenge-71-gestanste letters
hobbynu/47 blauw geboortekaartje
decreatievezebra/zonder bloemen (laatste, dcz stopt helaas!)
Het is wel een lang verhaal geworden, tot de volgende kaart! Lieve groet Ela


donderdag 26 februari 2015

Baby tjoek tjoek....

Hallo dames!

Bedankt weer voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, gezellie! Deze kaart had ik al een tijdje half af liggen, nu eindelijk eens afgemaakt. Het is een babykaart geworden met een mooie trein erop. Dat is een wat ouder stencil van Marianne Design en die heb ik nog met de lichtbak geëmbosst. Maar wat is ie leuk, toch? De blauwe kaart heeft geëmbosste speentjes die helaas niet zo goed te zien zijn op de foto. Het DS is ook een 'oudje' weet niet meer van wie.
Trein van MD
Ballonnen COL1378
Eend LR0307
Vlaggetjes LR0329
Stempel tekst COL1314 
Parels en lint
Dee kaart gaat naar:

Wat vinden jullie ervan, ik lees het graag! Groet Ela

woensdag 25 februari 2015

Don&Daisy in love...

Hallo dames, weer bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart/doosje, vind het altijd zo fijn te lezen.
Kijk Don eens z'n best doen voor Daisy, bloemetje, heerlijke taart en ballonnen! Een echte charmeur die Don!

Materialen: MD
DDK3209 knipvel
Ds PK9107
Ballonnen COL1378
Taart LR0342
Stempel COL1314
Deze stuur ik naar: donendaisy/challenge-21 valentijn
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Lieve groet Ela

zondag 15 februari 2015

Alles is liefde...

Hallo dames,
Welkom CG en Giny, leuk dat jullie mijn blog bezoeken en ik kom ook bij jullie langs! Het werd weleens tijd voor een berichtje van mij! Pfff, deze maand is 'te laat' wel erg van toepassing voor wat betreft mijn kaartjes, haha! Veel leuke challenges gemist, want te laat, onafgemaakte kaartjes...nauwelijks bij jullie langs geweest. Ben veel aan het werk en als ik tijd heb, heb ik niet altijd de energie/inspiratie om aan de slag te gaan. Maar goed, dit kaartje/doosje is dan toch afgekomen voor Valentijn!

Had eerst een dubbele hartjeskaart gemaakt maar daar miste ik iets aan. Toen het doosje van Dutch Doobadoo gemaakt en het hart erop geplakt. Nu ben ik er wel tevreden mee!
Materialen:
Hartvorm heb ik van Sandra's schrapsels
MD Snoesjes HM9463
Ballonnen COL1378 en PP1401
Harten LR0159
Stempel COL1321
DS Eline's Fresh Flowers PB7045
 
Deze stuur ik naar:
 
Dat is ie weer voor nu en tot wat sneller hoop ik! Lieve groet, Ela






maandag 2 februari 2015

Kikker met stip en streep!

Hallo allemaal,

Welkom, bolletje Lucky mijn nieuwe volger, hopelijk kunnen we elkaar inspireren!
Binnenkort kom ik even terug op mijn Candy, heb nu even weinig tijd helaas. Maar weer erg bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn taartkaart, erg leuk te lezen dat jullie het kunnen waarderen!
Nu dan mijn kaart. Daar is kikker weer, gezellig hè! Bij Cards&Scrap zien ze dit keer graag stippen en strepen. Ik heb er een lekker vrolijk kaartje van gemaakt. Trouwens nog even leuk te melden: bij uitdaging 226 belandde ik in de top 3 (nieuwjaarskaart)!
 Materialen:
DS stip Xenos
DS streep Eline's Fresh Flowers
Kikker MD COL1352
Label en knopen MD LR0188
stempel EC0138
 
Met deze kaart doe ik dus mee bij: