Hoi dames,
100% Moederdag, want op moederdag voel je je toch 100% moeder als je zo'n zelfgemaakt knutselwerk van je kind krijgt? En vooral met zo'n schattig gedichtje erbij, dan smelt je toch! Helaas is die tijd voorbij, mijn zoon knutselt niet meer, maar een lekker gezellig ontbijtje is ook goed.
Dus dacht ik ja, 100%, da's een mooi getal en tevens de nieuwe challenge bij Marianne Design (gebruik cijfers of maak cijferkaart) en moederdag is het thema bij Scrap-Cards. Heb het op kraft getekend, uitgesneden en versierd. Nou, wat vinden jullie van die hippe moeder, is ze niet helemaal happy? Volgens mij 100%....
Materialen:
stempel: DDS339
hartje: Creatables LR0159
Stempel en mal 100% happy: Collectables COL1321
Stempel hartje: EC0120
Dessinpapier: Don en Daisy PK9107
Cijfer 100: MD LH0508
plakparels, brads, bloemen en stampers
Stukje linnen is eigenlijk 100% kerst...haha! gekocht bij Xenos
Link naar challenge:
mariannedesign/challenge-102
scrp-cards-challenge-61
Ben benieuwd naar jullie reacties! Lieve groet, Ela
dinsdag 22 april 2014
woensdag 16 april 2014
Pasen met ei!
Hallo allemaal,
Pasen met ei! En dat gecombineerd met streepjes en stipjes, gezellig...! Deze ontzettend lieve paasdigi heb ik uitgekozen bij Peppercus, gewonnen bij NKU. En wat is pasen zonder ei...vindt ook Hobbynu, dus: ei op je kaart!
Pasen met ei! En dat gecombineerd met streepjes en stipjes, gezellig...! Deze ontzettend lieve paasdigi heb ik uitgekozen bij Peppercus, gewonnen bij NKU. En wat is pasen zonder ei...vindt ook Hobbynu, dus: ei op je kaart!
Materialen:
Digi van Peppercus
Dessinpapier Action
Mallen: Marianne Design LR1201 en LR0234
Eitjes: Hobbywinkel
Link naar challenges:
Vrolijke Paasgroet, Ela
zondag 13 april 2014
Scraplings??
Hoi hoi allemaal,
Bedankt voor jullie berichtjes en felicitaties op mijn vorige berichtje! Deze week helaas weinig tijd gehad om bij jullie langs te komen maar hoop dat volgende week wel te kunnen doen.
Maak 2 of 3 scraplings maar wat zijn nou weer scraplings? Gelukkig legde het Cards&Scrap blog het uit, dat zijn kaartjes van zo'n 7 bij 15 cm. van cardstock wat je overhoudt als je een gewone kaart snijdt. Aha...weer wat geleerd! Handig want je houdt altijd zo'n onvoordelig stuk over en dat stapelt zo op in de kast. En je hebt ze zo gemaakt, als opkikkertje voor een zieke bijvoorbeeld.
Ik heb de nieuwe cardtopper en het nieuwe dessinpapier van Don&Daisy gebruikt, zo schattig weer!
Link naar challenge: cardsandscrap/uitdaging-207
Materialen:
Dessinpapier PK9107
Cardtopper: DDK3214
Hartballon en stempels: PP140
Gele bloemen op gele kaart: JU0887
Blauwe bloemen roze kaart: JU0903
Bruine bloemen met glitter: Avec
Een fijne zondagavond nog en tot de volgende kaart maar weer! Lieve groet Ela.
Bedankt voor jullie berichtjes en felicitaties op mijn vorige berichtje! Deze week helaas weinig tijd gehad om bij jullie langs te komen maar hoop dat volgende week wel te kunnen doen.
Maak 2 of 3 scraplings maar wat zijn nou weer scraplings? Gelukkig legde het Cards&Scrap blog het uit, dat zijn kaartjes van zo'n 7 bij 15 cm. van cardstock wat je overhoudt als je een gewone kaart snijdt. Aha...weer wat geleerd! Handig want je houdt altijd zo'n onvoordelig stuk over en dat stapelt zo op in de kast. En je hebt ze zo gemaakt, als opkikkertje voor een zieke bijvoorbeeld.
Ik heb de nieuwe cardtopper en het nieuwe dessinpapier van Don&Daisy gebruikt, zo schattig weer!
Link naar challenge: cardsandscrap/uitdaging-207
Materialen:
Dessinpapier PK9107
Cardtopper: DDK3214
Hartballon en stempels: PP140
Gele bloemen op gele kaart: JU0887
Blauwe bloemen roze kaart: JU0903
Bruine bloemen met glitter: Avec
Een fijne zondagavond nog en tot de volgende kaart maar weer! Lieve groet Ela.
woensdag 9 april 2014
Gracias por todo!
Hallo allemaal,
Met een leuk nieuwtje....maar dat straks! Vandaag de laatste les Spaans gehad en om de lerares te bedanken heb ik deze kaart met bijpassende envelop gemaakt. Het is de nieuwe uitdaging bij Dutch Card Lovers. En denken we aan Spanje, denken we aan zon, dus heb ik Daisy lekker in het geel gestoken!
Daisy DDS3329
Met een leuk nieuwtje....maar dat straks! Vandaag de laatste les Spaans gehad en om de lerares te bedanken heb ik deze kaart met bijpassende envelop gemaakt. Het is de nieuwe uitdaging bij Dutch Card Lovers. En denken we aan Spanje, denken we aan zon, dus heb ik Daisy lekker in het geel gestoken!
![]() |
in zijn geheel
|
![]() |
| kaart |
![]() |
| envelop |
![]() |
| en nog een keertje samen |
Daisy DDS3329
Bloemenkrans/stempels DDS3314
Roos LR0295
Takje envelop Joy! 6002/0263
Takjes links envelop Joy!6002/0258
skeletblad kaart LR0156
'Sigaren' kaart Joy! 6003/0031
Tekststempel??
Nu dan het leuke nieuwtje: De top 3 van de laatste uitdaging bij KIC mag voor 3 maanden gastdesigner zijn, en daar zit ik bij! Hoe leuk is dat?? Hoe of wat weet ik nog niet maar ik houd jullie op de hoogte. Ik heb er echt veel zin in ondanks ik het komende half jaar veel minder tijd heb, maar hiervoor maak ik graag tijd! Link naar challenge: dutchcardlovers/challenge-207. Ben benieuwd wat jullie vinden van mijn zonnige Spaanse kaart! Lieve groet, Ela
maandag 7 april 2014
2 kadokaartjes
Hallo dames,
Welkom Ans S. op mijn blog! Leuk dat je mijn blog volgt, ik hoop dat je er inspiratie van mag krijgen.
Heb 2 kadokaartjes gemaakt voor Marianne Design Challengeblog. Weer twee stempeltjes gebruikt van Don&Daisy en heb er vandaag twee gekocht, dus die zien jullie binnenkort langskomen. Maar ik heb ook nog leuke gewonnen digi's liggen die ik graag wil gebruiken, genoeg keus dus!
Heb een double dies gebruikt van Boekenvoordeel voor het kaartje (eerst papier dubbelvouwen en dan zo stansen dat het een kaartje blijft).
Marianne Design producten:
Stempel links: DDS3304
Stempel rechts: DDS3328
Voor- en achterkant mal: CR1201
Achterkant kleine mal: LR0234
Klimop: LR0206
Tekststempels: EC0138
Gele bloemen en gouden berries: JU0887 en JU0858
De linten zijn van Artemio en heb ik tussen de zand- en de witte laag geplakt en geknoopt. Houten bloemen en vlinders zijn van Xenos. Het gras op het linkerkaartje heb ik erbij getekend en het bloemetje erop rechts is een deel van stempel HM9463. Link: mariannedesign/challenge-101.
Geniet nog van de avond en tot de volgende kaart! Lieve groet, Ela
Welkom Ans S. op mijn blog! Leuk dat je mijn blog volgt, ik hoop dat je er inspiratie van mag krijgen.
Heb 2 kadokaartjes gemaakt voor Marianne Design Challengeblog. Weer twee stempeltjes gebruikt van Don&Daisy en heb er vandaag twee gekocht, dus die zien jullie binnenkort langskomen. Maar ik heb ook nog leuke gewonnen digi's liggen die ik graag wil gebruiken, genoeg keus dus!
![]() |
| Voorkant |
![]() |
| Achterkant |
Marianne Design producten:
Stempel links: DDS3304
Stempel rechts: DDS3328
Voor- en achterkant mal: CR1201
Achterkant kleine mal: LR0234
Klimop: LR0206
Tekststempels: EC0138
Gele bloemen en gouden berries: JU0887 en JU0858
De linten zijn van Artemio en heb ik tussen de zand- en de witte laag geplakt en geknoopt. Houten bloemen en vlinders zijn van Xenos. Het gras op het linkerkaartje heb ik erbij getekend en het bloemetje erop rechts is een deel van stempel HM9463. Link: mariannedesign/challenge-101.
Geniet nog van de avond en tot de volgende kaart! Lieve groet, Ela
zaterdag 5 april 2014
Paars/groen
Hallo allemaal,
Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige blog! Ik vind het toch altijd weer ontzettend leuk om die berichtjes te lezen en lief dat jullie de moeite nemen er een achter te laten!
Paars/groen, wat een mooie combi vind ik persoonlijk en dat willen ze graag zien bij Kaartjes Inspiratie Blog. Niet zo lastig dus, heb er gelijk een kaart voor een aanstaande 'Sara' gemaakt, 50 wat een mooi getal, maar ik wil er zelf nog wel even mee wachten, haha!
Afbeelding 3D Marianne Design: 3DHM0043
Mal LR0234
Label CR1254
Roos LR0295
Stempel vogel en kooi en tekst EC0120
Roosjes en plakparels
Link naar challenge: kic-challenge-30-paars-groen
Fijn weekend en lieve groet, Ela
Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige blog! Ik vind het toch altijd weer ontzettend leuk om die berichtjes te lezen en lief dat jullie de moeite nemen er een achter te laten!
Paars/groen, wat een mooie combi vind ik persoonlijk en dat willen ze graag zien bij Kaartjes Inspiratie Blog. Niet zo lastig dus, heb er gelijk een kaart voor een aanstaande 'Sara' gemaakt, 50 wat een mooi getal, maar ik wil er zelf nog wel even mee wachten, haha!
De flap waar de rozen op zitten, heb ik teruggevouwen en daar het label tussen gestopt.
Ik vind die tekst ook zo mooi, lekker ouderwets en formeel. Afbeelding 3D Marianne Design: 3DHM0043
Mal LR0234
Label CR1254
Roos LR0295
Stempel vogel en kooi en tekst EC0120
Roosjes en plakparels
Link naar challenge: kic-challenge-30-paars-groen
Fijn weekend en lieve groet, Ela
dinsdag 1 april 2014
Voetballertje
Hallo dames,
Een stoer voetballetje volgens een schets van Nederlandse Kaarten Uitdaging. Het thema was verder: gebruik kraft en twee andere kleuren. Ik vind de combi blauw/hel groen altijd erg mooi. Maar heb een klein beetje gesmokkeld want er zit ook een rode kaart op, haha! Bij de challenge van Scrap-Cards hebben ze als thema "sport" en dit voetballertje vond ik goed bij de schets passen. Heb 'm verder lekker "clean" gehouden en de labels nog niet van tekst voorzien, doe ik als ik de gelegenheid weet. Vinden jullie hem ook zo stoer?
Materialen:
Don: DDS3304
Label: Craftables CR1254
Hoekornament: Creatables LR0285
Dessinpapier en stickers fluit en rode/gele kaart: Action
Stempel "stoer": Boekenvoordeel
Link naar challenge:
scrp-cards-challenge-60
kaartenuitdagingen/uitdaging-63
Tot de volgende keer maar weer! Lieve groet, Ela
Een stoer voetballetje volgens een schets van Nederlandse Kaarten Uitdaging. Het thema was verder: gebruik kraft en twee andere kleuren. Ik vind de combi blauw/hel groen altijd erg mooi. Maar heb een klein beetje gesmokkeld want er zit ook een rode kaart op, haha! Bij de challenge van Scrap-Cards hebben ze als thema "sport" en dit voetballertje vond ik goed bij de schets passen. Heb 'm verder lekker "clean" gehouden en de labels nog niet van tekst voorzien, doe ik als ik de gelegenheid weet. Vinden jullie hem ook zo stoer?
Materialen:
Don: DDS3304
Label: Craftables CR1254
Hoekornament: Creatables LR0285
Dessinpapier en stickers fluit en rode/gele kaart: Action
Stempel "stoer": Boekenvoordeel
Link naar challenge:
scrp-cards-challenge-60
kaartenuitdagingen/uitdaging-63
Tot de volgende keer maar weer! Lieve groet, Ela
Abonneren op:
Posts (Atom)











