Pagina's

Posts tonen met het label rijbewijs. Alle posts tonen
Posts tonen met het label rijbewijs. Alle posts tonen

vrijdag 6 november 2020

Wiebelkaart

Een wiebelkaart vragen ze bij Marianne Design. Dat was wel weer even geleden dus een goed moment om er een te maken. 


Helaas is deze kaart niet op de post gegaan. Ik had 'm vast gemaakt voor het vriendinnetje van mijn zoon die dinsdag op moest voor haar rijbewijs. Maar je raadt het al, ze was gezakt. Echt op het laatste moment, terwijl het zo goed ging. Ik had er nog wel een leuke tekststempel bij '#eerste keer', maar gelukkig had ik die nog even achterwege gelaten. Dus de kaart moet weer even in de kast! Maar komt vast goed.

Ingrediƫnten van Marianne design:
EWK1277, LR0650, LR0623, LR0535, LR0570, CR1360, PB7054, COL1314 en PL1516

 Met deze wiebelkaart doe ik mee bij:

Wat een heerlijk weer was het de afgelopen dagen en ook vandaag! Ik moet wel werken maar het oogt allemaal wat vriendelijker en uitnodigender voor een wandeling. Dat ga ik zo dus nog even doen. 

Binnenkort meer (o.a. het leuke uitschuifdoosje wat ik maakte voor mijn zoons 18e verjaardag). Geniet van het zonnetje! Groetjes Ela.


woensdag 13 maart 2019

Rijbewijs!

Hallo dames,

Deze kaart heeft nog geen bestemming, maar dat komt vast nog wel. Ik zag de uitdaging bij De Egel en dat is een schets met thema rijbewijs. En een idee kwam gelijk op. Deze leuke stempel van Daisy heb ik er voor gebruikt, die pak ik bijna nooit meer, eigenlijk heel jammer. Moet ik toch vaker doen want ze blijven schattig! Deze stoere chick heeft haar scooter rijbewijs, dus lekker op pad!


Met deze kaart doe ik mee bij:

Vandaag haalde ik de brievenbus leeg en daar zat een mooi pakketje in. Bleek dat ik een van de pakketjes uit de Candy van Caroline had gewonnen! Ik had haar blog nog niet gelezen, dus dat was een erg leuke verrassing. Binnenkort een kaartje met die spulletjes. Bedankt weer voor jullie reacties op mijn vorige post en tot snel! Groetjes Ela


zaterdag 21 december 2013

Rijbewijs!

Hoera, de dochter van mijn vriendin heeft haar rijbewijs in 1x gehaald! Knappe prestatie en dat verdient een mooie kaart. Zie je ze zitten achter het stuur? Ze rijdt heel stoer langs de verlichte huisje, een beetje in de wolken... en ja, nu dat rode autootje nog!

Materialen: huisjes en wolken Leane Creatief 45.9012 * Marianne Design lantaarn COL1330 * dessinpapier Joy! 6011/0202.
 
Het patroon van het autootje heb ik ooit een keer uit de Margriet of Libelle gehaald. Dit heb ik overgenomen, uitgeknipt en ingetekend. Normaal gesproken zit er een bruidegom achter het stuur en de bruid ernaast. Wie weet kan ik die ooit nog eens voor haar gebruiken...
Geniet er van en kom snel weer eens lang!
Groet, Ela.