Vandaag laat ik een papieren zak aan jullie zien. Niet echt gezellig zou je denken maar natuurlijk is ie opgepimpt.
Hieronder de zak voor. Ooit gekregen toen fruit op het werk geïntroduceerd werd en al die tijd bewaard. Ik sleep wel meer van dit soort dingetjes naar mijn hobbykamertje. Doen jullie dat ook (maar ik weet het antwoord al, haha!)? Dus, dit was mijn inspiratie om er een beterschaps zakje van te maken, met fruit!
Met deze opgepimpte zak doe ik mee bij:
Ik hoor graag wat jullie er van vinden! Misschien zijn jullie in het Carnavalsfeest gedoken, voor ons was het vooral een weekend van opruimen, schoonmaken en aanrommelen in huis. Ook wel eens lekker hoor! Kom snel weer eens bij jullie langs. Groetjes Ela





