Pagina's

Posts tonen met het label Tasje. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Tasje. Alle posts tonen

zondag 3 maart 2019

Papieren zak

Hallo allemaal,
Vandaag laat ik een papieren zak aan jullie zien. Niet echt gezellig zou je denken maar natuurlijk is ie opgepimpt.

Hieronder de zak voor. Ooit gekregen toen fruit op het werk geïntroduceerd werd en al die tijd bewaard. Ik sleep wel meer van dit soort dingetjes naar mijn hobbykamertje. Doen jullie dat ook (maar ik weet het antwoord al, haha!)? Dus, dit was mijn inspiratie om er een beterschaps zakje van te maken, met fruit! 

Met deze opgepimpte zak doe ik mee bij:

Ik hoor graag wat jullie er van vinden! Misschien zijn jullie in het Carnavalsfeest gedoken, voor ons was het vooral een weekend van opruimen, schoonmaken en aanrommelen in huis. Ook wel eens lekker hoor! Kom snel weer eens bij jullie langs. Groetjes Ela


woensdag 1 juli 2015

Tasje

Hallo allemaal,
Lekker zomers weertje hè dames! Op mijn vrije dag plaats ik nog even een tasje dit keer. Het kan nog net, binnenkort zit alles in dozen. We gaan namelijk verhuizen, klussen en lekker vakantie vieren dus van kaartjes maken komt voorlopig niet veel. Maar dat moet ik er dan maar even voor over hebben want ik krijg dan uiteindelijk wel mijn eigen knutselkamertje! Hoe heerlijk is dat? Dit tasje had ik o.a. gemaakt gemaakt voor de Cheerful sketches challenge maar ik was te laat. Heb mijn nieuwe spulletjes gebruikt die ik gewonnen had bij de Diva's.
Ik stuur het tasje nu in voor:
de-egel/juli-challenge-7 bingo: bloemen-vlinders-roze
webshop-anmacreatief/ zomer
mariannedesign/kleurenuitdaging
mariannedesigndivas/flowers
Een cadeautje op zich toch?
Materialen: Marianne Design: LR0357, DF3401, LR0329, LR1201, LR0327, LR0355, stempel EC0138, DS PB7045, plaatje DDK3219.
Waarschijnlijk voorlopig even de laatste creatie maar ik probeer wel bij jullie langs te komen als ik de tijd er voor vind. Ik wens jullie in ieder geval een fijne zomer! Lieve groet Ela

zaterdag 16 mei 2015

vintage tasje

Hallo allemaal,
Wat ben ik toch een bofkont, ik heb nl de 1ste prijs gewonnen bij Marianne Design met mijn Daisy in het veld! En wat voor een prijs, wauw! Ik heb er gelijk 1 van de mallen gebruikt in mijn volgende project, een vintage kadotasje. Met deze gepimpte tas doe ik mee bij:
wlvc.blogspot.nl/alles behalve een kaart
webshop-anmacreatief/alles behalve een kaart
En dit heb ik ervan gemaakt:
Materialen MD: LR0351 (gewonnen), rand LR0343, hoekjes LR0285, afbeelding VK9527, labeltje LR0327 en blaadjes LR0156. Het DS had ik nog liggen. Onder het de afbeelding heb ik ook nog kant gebruikt maar dat is op de foto niet goed te zien geloof ik. Zal later nog eens een betere foto plaatsen. Ben benieuwd naar jullie reacties! Slaap lekker en tot snel, groet Ela